• چهارشنبه / ۱۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۷
  • دسته‌بندی: کانون ها
  • کد خبر: 98111612084
  • منبع : باشگاه دانشجویان

دوره آموزشی "هفت قدم تا مشتری وفادار با دیجیتال مارکتینگ" برگزار می‌شود

دوره آموزشی "هفت قدم تا مشتری وفادار با دیجیتال مارکتینگ" برگزار می‌شود

کانون شکوفایی خلاقیت و نوآوری دانشگاه شهید بهشتی دوره آموزشی "هفت قدم تا مشتری وفادار با دیجیتال مارکتینگ" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، «قیف فروش کسب و کار دیجیتال» ، «کانال‌های جذب مخاطب» ، «ابزارهای آنالیز رفتار کاربران» ، «بهینه‌سازی نرخ تبدیل»، «پیاده‌سازی فریمورک RACE برای استارتاپ ها»، «بازاریابی بازگشتی در فضای دیجیتال» و « سفر مشتری» از جمله مباحث و سرفصل‌های این دوره آموزشی است.

دوره آموزشی "هفت قدم تا مشتری وفادار با دیجیتال مارکتینگ" با تدریس علیرضا عبادوز، ۱۱ اسفند، ساعت ۱۴ تا ۱۸، در دانشگاه شهید بهشتی، مرکز رشد طبقه منفی ۳، تالار اجتماعات برپا خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.