• پنجشنبه / ۱۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۱۱
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 98111712398
  • خبرنگار : 50187

عضو شورای نیروهای ولایی و ارزشی استان کرمان:

برای حوزه انتخابیه کرمان و راور ۴ نامزد نهایی خواهیم داشت/معرفی گزینه‌ها تا ۱۰ روز آینده

برای حوزه انتخابیه کرمان و راور ۴ نامزد نهایی خواهیم داشت/معرفی گزینه‌ها تا ۱۰ روز آینده

ایسنا/کرمان عضو شورای نیروهای ولائی و ارزشی استان کرمان گفت: برای حوزه انتخابیه کرمان و راور چهار نامزد نهایی و برای شهرستان ها دو نامزد نهایی خواهیم داشت که در هفته آخر بهمن با یک نظرسنجی دیگر، اعلام می شوند و تبلیغات مناسب پس از آن انجام خواهد شد.

"محمد تکلوزاده" در گفت و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت نامزدهای نیروهای ولایی استان کرمان برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: نتایج نظرسنجی اول در زمینه مقبولیت کاندیداها در شهرستان ها رسیده که با حضور گروهی از مرکز استان و اعضای شورای شهرستان باز می شود.

وی با اشاره به اینکه مسائل متعددی در انتخاب نهایی گزینه ها باید تحلیل شود، افزود: بعد از این قرار است در هر شهرستان دو نفر از کاندیداها که رای بالاتری دارند، انتخاب و به عنوان گزینه نهایی نیروهای ولائی و ارزشی استان (اصولگرایان) معرفی شوند.

تکلوزاده تصریح کرد: براساس میثاق نامه، نامزدها قول داده اند به نتیجه نظرسنجی پایبند باشند.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: برای حوزه انتخابیه کرمان و راور چهار نامزد نهایی و برای شهرستان ها دو نامزد نهایی خواهیم داشت که در هفته آخر بهمن با یک نظرسنجی دیگر، اعلام می شوند و تبلیغات مناسب پس از آن انجام خواهد شد.

وی درباره ائتلاف جبهه پایداری و موتلفه افزود: تلاش بر این است همه گروه های ولایی و اصولگرا لیست واحد ارائه دهند و در تهران هم تلاش بر این بوده اما هنوز تهران به توافق نرسیده اند.

تکلوزاده با تاکید بر اینکه در استان ها انسجام بیشتر است و برخی شهرستان ها ممکن است بین اصولگرایان قبلی افراد مشترک باشند، خاطرنشان کرد کرد: ۱۰ روز آینده ۱۰ کاندیدای نیروهای ارزشی و ولایی استان کرمان مشخص خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha