• جمعه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۰:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98111712804
  • خبرنگار : 71944

فریبا: مجیدی آرامش خوبی داشت/ مشکل استقلال نیمکت تیم بود

فریبا: مجیدی آرامش خوبی داشت/ مشکل استقلال نیمکت تیم بود

یک پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: فرهاد آرامش خوبی داشت؛ اما شاید اگر من بودم ترجیحم نگه داشتن قائدی در بازی بود.

بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال در گفت‌وگو با ایسنا درباره تساوی استقلال و پرسپولیس در داربی نود و یکم اظهار کرد: فکر می‌کنم داربی که چهار گل داشته باشد می‌تواند بازی خوبی باشد البته از دو مربی هم توقع می‌رفت چون هردو جوان هستند و جسارت به خرج دادند و رو به جلو بازی کردند. اگر بچه‌های استقلال چند دقیقه آخر را هم تحمل می‌کردند بازی ۲ بر ۱ تمام می‌شد.

او ادامه داد: هافبک‌های دو تیم خوب بودند؛ شاید اگر کسی فقط تماشاگر این بازی باشد، تاثیر هافبک دفاعی‌ مثل مسعود ریگی یا حتی فرشید باقری را متوجه نشود ولی من که از لحاظ فنی نگاه می‌کنم، می‌دانم که هر دو در بازی تاثیرگذار بودند. علی کریمی در بازی‌سازی خوب ظاهر شد و میلیچ اما در نفوذ مثل همیشه نبود که در بازی بزرگی مثل داربی این اتفاقات طبیعی است. در تیم پرسپولیس هم نوراللهی عملکرد خوبی داشت ولی ترابی مانند همیشه ظاهر نشد. در کل بازی خوب و تماشاگر پسندی بود و دو تیم کارهای ترکیبی خوبی به نمایش گذاشتند.

این پیشکسوت استقلال هم‌چنین درمورد عملکرد ارسلان مطهری در خط حمله این تیم تصریح کرد: ارسلان در هر تیمی که حضور داشته با تعصب بازی کرده و پیش از این هم بارها اعلام کرده بود که عاشق استقلال است. درست است که در گل دوم استقلال قائدی تاثیر زیادی داشت، ولی مطهری هم کار بزرگی کرد. در کل  شاید توانست غیبت دیاباته را جبران کند.  

فریبا در مورد داوری این بازی گفت: درباره داوری هم من فکر می‌کنم در گل دوم پرسپولیس استوکس در موقعیت آفساید قرار داشت که البته نظر قطعی را داورها باید پس از آنالیز بازی بدهند.

مربی پیشین استقلال درباره اولین تجربه مربی‌گری فرهاد مجیدی در داربی گفت: فرهاد آرامش خوبی داشت. وقتی تیم دو بر یک جلو بود و حریف در حال حمله، فرهاد دو راه داشت یکی این که قائدی را در زمین نگه دارد و دیگری این که با آوردن بازیکنی مثل رضاوند سیستم بازی را به تغییر دهد که فرهاد راه دوم را انتخاب کرد اما شاید اگر من بودم ترجیحم نگه داشتن قائدی در بازی بود؛ به هر حال او سرمربی تیم است و با توجه به تمرینات، شناخت بهتری نسبت به بازیکنان دارد.

او یکی از مشکلات فرهاد مجیدی و استقلال در داربی را نیمکت این تیم دانست و گفت: بازیکنان مصدوم استقلال دست مجیدی را بسته بودند. دلم می‌خواست هم شجاع و هم چهار مصدوم استقلال در این بازی حضور داشتند تا دو تیم با تمام پتانسیل خود حاضر می‌شدند.

فریبا هم‌چنین درباره انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عنوان کرد: من ترجیح می‌دهم در این باره حرف نزنم و نمی‌دانم در فدراسیون چه اتفاقی می‌افتاد ولی امیدوارم که این تیم به جام جهانی صعود کند. ولی خب دو راه هم بیش‌تر وجود نداشت یا این که از مربی خارجی استفاده شود که چون آن‌ها شناخت خوبی از فوتبال ایران ندارند، احتیاج به زمان داشت مانند ویلموتس و یا انتخاب مربی داخلی که من هم ترجیح می‌دادم داخلی‌ها مثل دایی  و قلعه‌نویی انتخاب شوند. فکر می‌کنم تنها حسن انتخاب اسکوچیچ شناخت او از فوتبال ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha