• جمعه / ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۰۸
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 98111813123
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اقتدار، بصیرت و عزت جمهوری اسلامی ایران است

راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد اقتدار، بصیرت و عزت جمهوری اسلامی ایران است

ایسنا/هرمزگان نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر نیروهای مسلح ایران جواب دندان شکنی به آمریکا در منطقه دادند، گفت: نوبت به مردم است که با حضور مستحکم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دوم را محکم تر بزند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی ظهر امروز(۱۸ بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بندرعباس با اشاره به در پیش بودن یوم الله ۲۲ بهمن اظهارکرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امروزه به عنوان نماد اقتدار، بصیرت و عزت جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: هر چه مردم در عرصه های مختلف حضور گسترده تری داشته باشند به همان میزان دشمنان عقب‌نشینی خواهند کرد.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه در چند ماه اخیر نیروهای مسلح ایران جواب دندان شکنی به آمریکا در منطقه دادند، گفت: نوبت به مردم است که با حضور مستحکم در راهپیمایی ۲۲ بهمن سیلی دوم را محکم تر بزند.

وی با اشاره به جایگاه دامداری و دامپروری در اقتصاد برخی از کشورهای مطرح جهان، افزود: هر کاری که تولید و زایش داشته باشد، سبب رشد و شکوفایی اقتصاد یک کشور می‌شود و در دنیا کشورهای مختلفی وجود ندارند که قطره‌ای نفت برای فروش در اختیار ندارند اما از طریق کشاورزی و دامداری، بهترین اقتصاد را دارا هستند.

امام جمعه بندرعباس، تولید را از شغل‌های انبیاء برشمرد و افزود: فرهنگ کشورمان را باید به سمت و سویی سوق دهیم که تولید کرامت پیدا کند و همه اقتصاد کشور در خدمت تولید باشد.

وی ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین مادر حضرت عباس(ع) در در این هفته عنوان کرد: خانواده های شهدا امروز سرمایه‌های ارزشمندی در جامعه ما هستند این خانواده ها فرزندان خویش را برای حفظ امنیت ما فدا کردند و به گردن جامعه ونظام حق دارند وباید تکریم شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده  بابه درپیش بودن روز ۱۹ بهمن روز نیروی هوایی گفت؛ دلاوران نیروی هوای حماسه مهمی در تاریخ ایران ساختن و نقش نیروهای هوایی در زمان خود نقشی کم نظیر و بی نظیری بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha