• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۸
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 98111913791
  • خبرنگار : 50204

استاندار مرکزی:

ایران از امن‌ترین کشورهای خاورمیانه است

ایران از امن‌ترین کشورهای خاورمیانه است

ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: به برکت مقام معظم رهبری، مردم و نیروی انتظامی، ایران علیرغم قرار گرفتن در کمربند ناامنی خاورمیانه، از امن ترین کشورهای منطقه است.

سیدعلی آقازاده امروز نوزدهم بهمن ماه، در دیدار مردمی روستای امیرآباد شهرستان فراهان اظهار کرد: این مهم هنر نیروی انتظامی است که توانسته امنیت را در ایران ایجاد و این کشور را برای دشمنان ترسناک کند.

وی افزود: آمریکا به عنوان بزرگترین قدرت دنیا نتوانست جواب تحرکات ایران را بدهد، ایران ۶ ماه پیش به سبب تجاوز آمریکا به مرزهایش، یکی از پیشرفته ترین پهبادهای آمریکا را ساقط کرد، اما آمریکا نتوانست پاسخ دهد.

استاندار مرکزی تصریح کرد: زمانی که آمریکا نمی‌تواند از نظر نظامی با ایران مقابله کند از طریق تحریم‌ها به مردم فشار وارد می کند، اکنون بعد از ۴۰ سال هنوز شاهد  تحریم ها و دشمنی فتنه گران هستیم، اما مردم مقاوم ایستادگی می‌کنند و دست از آرمان ها و اهداف انقلاب برنمی‌دارند.

آقازاده با اشاره به اینکه انقلاب در رگ و ریشه مردم ایران نهادینه شده و هیچگاه نمی توان این دستاورد بزرگ را از دست داد، بیان کرد: حضور جوانان و نوجوانان در بزرگداشت دهه فجر پشتیبانی و حمایت مردم را به نمایش می گذارد و این استقامت ثمره خون شهیدان و مقاومت مردم است .

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه، انقلاب را بیمه ‌و آنرا از هر گونه آسیب حفظ کرده است.

وی اظهار کرد: اکنون تحریم ها به عنوان آخرین تیر ترکش دشمنان، به بدترین شکل برای ایران اسلامی اعمال می شوند، اما قطعا این شرایط هم با ایستادگی و مقاومت مردم سپری خواهد شد.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در سال جاری ۹ هزار واحد مسکونی در استان بازسازی و بهسازی و ۵۷۵ میلیارد تومان اعتبار برای مقاوم سازی منازل روستایی استان امسال هزینه شده است.

آقازاده افزود: ۱۰۷ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره برای مقاوم سازی به روستائیان و پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان وام بلاعوض برای نوسازی منازل روستایی شهرستان فراهان پرداخت شده است.

وی اظهار کرد: ایجاد یک ناحیه صنعتی در کنار هر روستا از خدمات ارزشمندی است که اکنون در روستای امیرآباد فراهان نیز عملیات اجرایی آن برای ۱۱۴ واحد آغاز شده که با این اقدام اکنون نرخ بیکاری در برخی روستاهای فراهان به صفر رسیده است.

به گزارش ایسنا، حسن خزایی پور فرماندار فراهان نیز گفت: پروژه های عمرانی در سال جاری ۲۰ درصد افزایش یافته و اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها رشد سه برابری داشته است.

بر اساس این گزارش، امروز عملیات صنایع کارگاهی تولید کفش به وسعت ۵ هکتار و اشتغالزایی ۱۱۰۰ نفر در روستای امیرآباد فراهان آغاز شد.

همچنین بهره برداری از افزایش پوشش تلفن همراه در روستای سلیم آباد ‌و امیرآباد با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان انجام و ۲۵ واحد مسکن خسارت دیده در سیل که با اعتبار دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان بازسازی شده اند به بهره برداری رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha