• شنبه / ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98111913824
  • خبرنگار : 71381

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۱۹ بهمن

پربازدیدترین اخبار سیاسی ایسنا در ۱۹ بهمن

تاکیدات رهبر انقلاب در جمع فرماندهان نیروی هوایی ارتش/ اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده «داریوش امان کی»/ اظهارات سفیر چین درباره بازطراحی راکتور اراک و... در صدر اخبار مورد توجه و پر بازدید مخاطبان سرویس سیاسی ایسنا بود که می‌توانید در این گزارش مرور کنید.

باید قوی شویم تا جنگ نشود

به گزارش ایسنا،‌ خبر دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و نیروی پدافند هوایی ارتش با فرمانده کل قوا در چهل و یکمین سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی با امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۵۷ در صدر اخبار پربازدید امروز بود.

رهبر انقلاب اسلامی در بخشی از بیاناتشان در این دیدار با تأکید بر اینکه ضعیف بودن، دشمن را تشویق به اقدام خواهد کرد، افزودند: برای آنکه جنگ نشود و برای آنکه تهدید تمام شود، باید قوی شد.

***

ارتش بخشی جدایی‌ناپذیر از انقلاب است

به‌ مناسبت روز نیروی هوایی ارتش همچنین امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه نیروهای مختلف ارتش از همان روزهای ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به بخشی جدایی ناپذیری از انقلاب تبدیل شدند، اظهار کرد: از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، در مقاطع مختلف و در تمامی برهه‌های انقلاب اسلامی هر کجا که تهدید وجود داشته، ارتش نیز در آنجا حضور داشته و به مقابله با آنها پرداخته است.

این خبر هم از اخبار مورد توجه مخاطبان بود.

***

پرونده گروه جهانبانی در مرحله انشای رأی است

خبر آغاز اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده "داریوش امان کی " و ۴ متهم دیگر به اتهام اخلال عمده در نظام اقتصادی در شعبه سوم دادگاه های ویژه مفاسد اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی مقام هم از پربازدید های امروز بود.

در این جلسه قاضی مسعودی مقامیاد آور شد: پرونده تخلفات گروه شاملویی و گروه عادلان در بانک سرمایه نیز آماده است که به نوبت رسیدگی خواهد شد.  رسیدگی به تخلفات متهمان گروه جهانبانی در پرونده بانک سرمایه نیز تمام شده و در مرحله انشای رأی است.

دیگر اخبار مرتبط با این دادگاه را نیز میتوانید در لینک های زیر بخوانید.

گزارش ایسنا از اولین جلسه دادگاه "داریوش امان کی" و ۴ متهم دیگر اقتصادی

پایان اولین جلسه دادگاه امان کی و ۴ متهم دیگر اقتصادی/ ادامه رسیدگی در روز دوشنبه

***

آینده بازطراحی راکتور اراک علاوه‌بر چین به واکنش دیگر کشورها بستگی دارد

خبر بعدی اظهارات چانگ هوا، سفیر چین در ایران درباره آینده پروژه بازطراحی راکتور اراک بود که تاکید کرد: بازطراحی راکتور اراک نه تنها به تلاش‌ چین بلکه به عملکرد و واکنش‌ سایر کشورها در جامعه بین‌الملل بستگی دارد.

وی افزود: چین یکی از حامیان جدی برجام است و خروج یک طرفه آمریکا از برجام وضعیت بحرانی را در برجام ایجاد کرد. در حال حاضر چین و انگلیس مسئول پروژه بازطراحی اراک هستند و تا جایی که می‌دانم این پروژه طبق برنامه به خوبی جلو می‌رود.

***

در صورت وجود موردی ابتلا به ویروس کرونا حتما اطلاع‌رسانی خواهد شد

گفت و گوی ایسنا با یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره ویروس کرونا هم از دیگر اخبار پر بازدید امروز بود.

احمد همتی با تاکید بر این‌که درباره بیماری‌های ویروسی اطلاع‌رسانی صورت می‌گیرد، گفت: قطعا اگر موردی درباره ابتلا به ویروس کرونا در کشور مشاهده شود اطلاع‌رسانی صورت خواهد گرفت؛ چون پنهان‌کاری در این باره کار مسئولان را سخت‌تر می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha