• یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 98112014415
  • خبرنگار : 71575

امیری: از مهاجری حمایت می‌کنیم/ شجاعی در اختیار باشگاه قرار گرفته است

امیری: از مهاجری حمایت می‌کنیم/ شجاعی در اختیار باشگاه قرار گرفته است

مدیر عامل باشگاه نساجی مازندران می‌گوید مدیران این تیم از سرمربی تیم حمایت می‌کند.

به گزارش ایسنا، علی امیری پس از حضور در فدراسیون فوتبال اظهار کرد: من برای ثبت نام در انتخابات امروز به فدراسیون فوتبال نیامده‌ام و کار دیگری را پیگیری می‌کردم. امیدوارم کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، موفق بشوند.

وی درباره شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران نیز گفت: این تیم شرایطی دارد که توقع از آن بالا است و کوچکترین حرکتش زیر ذره بین است. در دو بازی اخیر نتایج ضعیفی گرفتیم و جلسه‌ای هم با  مالک باشگاه انجام دادیم و شرایط را در بازی‌های قبل بررسی کردیم. امیدوارم در آینده تیم نساجی بتواند شرایط بهتری را تجربه کند.

وی افزود: ما تهمیدات خوبی در نظر گرفته‌ایم و روانشناسان خوبی هم جذب کرده‌ایم تا بتوانیم از این بحران خارج شویم. اما قبول دارم شرایط خوب نیست و امیدوارم در آینده وضعیت بهتر شود.

مدیر عامل باشگاه نساجی در ادامه تصریح کرد: ما گلایه‌های خودمان را به آقای مهاجری گفته‌ایم اما این که گفته می‌شود بازی بعدی تیم آخرین فرصت رضا مهاجری است این گونه نیست. زمانی که ما نبودیم آقای مهاجری با سختی‌ها کنار آمد الان هم نمی‌خواهیم با یک باخت مربی را قربانی کنیم. ما به مربی تیم اطمینان کامل داریم که از او حمایت می‌کنیم و به او اختیار تام دادیم تا درباره کنار گذاشتن برخی بازیکنان تصمیم گیری کند. امروز هم در خبرها داشتیم علی شجاعی در اختیار باشگاه قرار گرفته است چون آقای مهاجری اعتقاد دارد بعد از حضور شجاعی در تیم ملی امید این بازیکن توانایی مطلوبی ارائه نکرده و نگاه از بالا به پایین دارد. آقای شجاعی باید پاسخگوی مسائلی که سرمربی تیم مطرح کرده است باشد. ما جلسه کمیته انضباطی را برگزار می‌کنیم تا تلنگری به بازیکن بدهیم. به غیر از آقای شجاعی دو بازیکن دیگر هم در کمیته انضباطی ما شرکت می‌کنند چون آن بازیکنان نتوانستند توقعات را برآورده کند باشگاه کمیته فنی دارد که این کمیته تمام وضعیت بازیکنان را بررسی می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha