• یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: باشگاه دانشجویان
  • کد خبر: 98112014472
  • منبع : باشگاه دانشجویان

برگزاری دوره آموزش نرم‌افزار CSi Bridge در دانشگاه علم و صنعت

برگزاری دوره آموزش نرم‌افزار CSi Bridge در دانشگاه علم و صنعت

انجمن علمی دانشکده مهندسی راه آهن دانشگاه علم و صنعت "دوره آموزش نرم‌افزار CSiBridge" را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، CSI Bridge نرم‌افزاری جهت آنالیزهای ساختمانی و لرزه نگاری، طراحی و رتبه بندی پل‌های ساده و پیچیده توسعه است. مدل‌های پل‌ها بر اساس مقادیر پارامتری ساخته شده که سبب بهره‌وری بیشتر می‌شود. با استفاده از ویزارد پل می‌تواند به صورت مرحله به مرحله اقدام به ساخت یک مدل کامل از پل نماید. برای هر قسمتی یک راهنما وجود دارد، نمای درختی مدل‌های پل با هر تغییری به روز شده و با تغییر پارامترها مدل‌ها نیز به روز می‌شوند. گزینه‌های متعدد مدل کردن پل‌ها، طراحی بخش‌ها، مدل‌سازی پایه‌ای، گزینه‌های متعدد جهت آنالیز پل‌ها، امکان طراحی پل‌های کابل مانند، نمایش گرافیکی نتایج بر روی صفحه، امکان ساخت فایل‌های تصویری واقعی از حرکت وسایل نقلیه، امکان گزارش‌گیری در فرمت نرم‌افزارهای Word و Excel، قابلیت بررسی و آنالیز جاذبه، باد و لرزه نگاری به صورت سه بعدی و انتقال وسایل نقلیه به ساختار پل از ویژگی‌های این برنامه قدرتمند است.

"آشنایی با انواع پل"، "بارگذاری پل ها"، "معرفی المان ها"، "آشنایی با نرم افزار CSiBridge"،"مدلسازی و تحلیل پل با تیر بتنی پیش ساخته"، "مدلسازی و تحلیل پل دال مجوف بتنی"، "مدلسازی و تحلیل پل با عرشه فولادی" و "تحلیل لرزه ای پل" از جمله مباحث و سرفصل‌های این دوره است.

دوره آموزش نرم‌افزار CSi Bridge ، با تدریس سعید صباغی، دوشنبه‌ها از ۲۸ بهمن، ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵:۳۰ در دانشگاه علم و صنعت برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به لینک‌های(https://ppng.ir/d/sd11 ویژه دانشجویان دانشکده راه آهن)، (https://ppng.ir/d/t74T ویژه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت) و (https://ppng.ir/d/jk95 ویژه سایر افراد) مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha