• یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112014717
  • خبرنگار : 30054

اپلیکیشنی که مثل تماشای چند فیلم با یک بلیت است

اپلیکیشنی که مثل تماشای چند فیلم با یک بلیت است

فضای مجازی اخبار را با سرعت زیادی در اختیار ما قرار می‌دهد اما صحت خبر و تحلیل لایه‌های مختلف آن از چالش‌های رسانه‌های مجازی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روزنامه خراسان، فضای مجازی این روزها جای انواع رسانه‌ها را برای ما پر کرده، اما به رغم تنوع محتوا و سرعت بالای انتشار اخبار در آن، متاسفانه در خیلی از مواقع تائید صحت اخبار در آن ممکن نیست، حالا اگر یک اپلیکیشن باشد که محتوای درست را به شکل جذابی متناسب با نیاز واقعی مخاطب نه نیازهای کاذبی چون اخبار زرد فضای مجازی و برپایه خواست ما یعنی با سر و شکلی زیبا ارائه دهد؛ عرضه آن اتفاق بزرگی محسوب می‌شود.

این اتفاق مهم توسط روزنامه خراسان به عنوان یکی از پرتیراژترین روزنامه‌های حال حاضر کشور و یکی از سه روزنامه قدیمی کشور در انتشار مستمر افتاده است.

خراسان که در انتشار غیرمستمر از دوران مشروطه قدیمی‌ترین روزنامه کشور هم محسوب می‌شود در تهیه اخبار از پروتکل‌های استاندارد جهانی استفاده می‌کند. اما شاید بگویید همه اخبار در سایت‌ها و کانال‌های تلگرامی دیگر وجود دارد، نکته اینجاست اخبار دیگر رسانه‌ها در فضای مجازی حتی در صورت صحت اصالت و منبع آن، فقط لایه اول خبر است، در روزنامه‌نگاری امروز جهان، دیگر خود خبر مهم نیست، چرایی و چگونگی وقوع آن است که برای مخاطب جذابیت دارد؛ یعنی ورود به لایه دوم و تحلیل خبر.

روزنامه‌نگاران خراسان علاوه بر این‌که اخبار درست را منتشر می‌کنند سعی بر آن دارند که خبر دارای تحلیل هم باشد. در کنار همه این‌ها روزنامه خراسان با توجه ویژه روی نیازهای امروز جامعه بسته‌های متنوعی در حوزه ورزش، سبک زندگی به خصوص با توجه ویژه به بانوان و کودکان و نوجوانان دارد؛ طوری که ضمیمه این روزنامه در حوزه سبک زندگی تنها ضمیمه این حوزه در بین تمام روزنامه‌های کشور است.

صفحات طنز و سرگرمی و بررسی حوادث این روزنامه هم بین روزنامه‌های حال حاضر کشور موقعیت ممتازی دارد. شما با دانلود اپلیکیشن روزنامه نه تنها با تمامی این صفحات خبری، تحلیلی، آموزشی و سرگرمی که برای تمام اقشار و طبقات و سنین تولید می‌شوند دسترسی دارید بلکه در بخش کیوسک می‌توانید روزنامه‌های دیگری که بارگذاری شده‌اند را هم ببینید و بخش‌های مختلف را با دیگران به اشتراک بگذارید. روی همین حساب است که این اپلیکیشن مثل تماشای چند فیلم با یک بلیت است.       

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha