• یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112014900
  • خبرنگار : 30054

افزایش بازاریابی و فروش از طریق ساخت غرفه در نمایشگاه

افزایش بازاریابی و فروش از طریق ساخت غرفه در نمایشگاه

در جامعه کنونی به دلیل افزایش و حضور پر رنگ حوزه‌های متفاوت کسب‌وکار جلب نظر و آشنایی مشتریان جدید با کالا و محصولات جدید و همچنین حفظ مشتریان قدیمی یکی از دغدغه‌های مدیران است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام شرکت پیشرو کبیر سازان کارسان،  شاید شما هم جز افرادی باشید که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اید، پس تا انتهای این متن همراه ما باشید.

از آنجا که تعداد کسب‌وکارهای متفاوت در حوزه­های مختلف رو به افزایش است، تبلیغات آنلاین و حتی تبلیغات و بازاریابی که در مکانی غیر از دنیای مجازی است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و می‌تواند باعث تحولی عظیم در کسب‌وکار شده و در نهایت باعث افزایش فروش و رونق آن شود.

یکی از بهترین روش‌هایی که در دنیای آفلاین انجام می‌شود و مورد استقبال فعالان حوزه‌های متفاوت قرار گرفته و همچنین باعث افزایش رونق در کسب‌وکار می‌شود،­ راه‌اندازی غرفه در نمایشگاه‌های بین‌المللی است که از این طریق کسب‌وکار و حوزه فعالیت شما به اطلاع افراد جویای حوزه فعالیت شما و سایر افرادی که به نوعی به همکاری با شما نیاز دارند، می‌باشد.

چرا برپایی نمایشگاه اهمیت دارد؟

شاید برای شما هم پیش آمده است که به دلیل ضیق وقت امکان بررسی، شناخت و اطلاع از همه برندها، محصولات و خدمات یک حوزه مشخص و مورد نظر خود را ندارید. شرکت در نمایشگاه‌های مطرح به عنوان یک برند یک فرصت و قدم ویژه برای شرکت و حوزه‌های تازه تأسیس است و حتی عرضه و معرفی و فروش بیشتر برند با خدمات یا محصولات با قدمت بیشتر می‌باشد.

اهمیت ساخت غرفه در نمایشگاه جهت بازاریابی

وجود رقبا و فعالان در صنعت‌­های متفاوت امری گریز ناپذیر است که تنها راه جهت پیشی گرفتن و پیشرفت بهتر و بیشتر و شناخت رقبا، حضور در نمایشگاه و ساخت و طراحی غرفه است.

یکی از مهم­‌ترین بخش‌های هر نمایشگاه، ساخت غرفه با طراحی موزون، چشم‌نواز و مرتبط با حوزه کسب‌وکار است.

شاید از اهمیت ساخت غرفه در نمایشگاه و بازاریابی، اطلاعات کمی داشته باشید.

بازاریابی در غرفه نمایشگاه افراد را قادر به درک بهتر خدمات و دیدن و لمس محصولات ارائه‌شده توسط شما می‌کند.

فرایند طراحی غرفه و غرفه سازی در نمایشگاه فراتر از یک فعالیت فیزیکی و برپایی مکانی برای ارائه محصولات است. در واقع زمانی که اقدام به غرفه سازی می‌کنید، قدمی در جهت بازاریابی، آشنایی محصولات و در نهایت فروش و کسب درآمد و سود بیشتر برداشته اید.


این اطمینان را داشته باشید که درصورت طراحی و ساخت غرفه به دست افراد متبحر و فعال در حوزه غرفه سازی، گامی هدفمند جهت رسیدن به سود و کسب درآمد بیشتر برداشته‌اید.

آشنایی با برند از طریق غرفه سازی

ساخت غرفه کبیرسازان

بسیاری از مخاطبان در محیطی مانند نمایشگاه به دنبال شناخت محصولات و مقایسه آن­ها با یکدیگر هستند، ساخت غرفه این امکان را به مدیران کسب‌وکار می‌دهد تا نظر مشتری را جلب کرده و او را از وجود برند، محصولات و خدمات مطلع سازند. این کار منجر به افزایش مراجعه کننده در نمایشگاه و غرفه‌، افزایش آشنایی مشتریان با محصولات و نهایتاً افزایش فروش خواهد شد.

طراحی و ساخت غرفه با ایده جدید
به دلیل فعالیت همه جانبه حوزه‌های مختلف و حضور آن‌ها در نمایشگاه‌های متفاوت، نکته‌ای که حائز اهمیت است ایجاد هارمونی و تلفیق چشم‌نواز رنگ‌های مرتبط و متناسب با کسب‌وکار در زمان ساخت غرفه است که باعث جذب مشتری در نگاه اول خواهد شد. نکته دیگری که حائز اهمیت است خلاقیت و پیاده‌سازی ایده‌های جدید در ساخت غرفه می‌باشد. برای طراحی و ساخت غرفه با ایده‌های خلاقانه و جدید شرکت غرفه سازی کبیرسازان ارائه‌دهنده طرحهای جدید غرفهسازی است که با ساخت غرفه‌­های خلاقانه به شما اطمینان جذب مشتریان و افراد را خواهد داد.

ایجاد فضای مناسب برای رضایت خاطر بازدیدکنندگان

بسیاری از شرکت‌ها برای معرفی محصولات و خدمات خود از طریق گفتگو و تعامل مستقیم با مشتریان توانسته‌اند محصولات، کالا و خدمات خود را به مشتریان معرفی کنند که این کار تأثیر به سزایی در جذب مشتریان جدیدی که تاکنون از آن­ها خرید نداشته‌اند می­‌شود. این کار لازمه داشتن فضای لازم برای امکان حضور داشتن مشتری و پرسش و پاسخ با آن­ها فراهم شود. بسیاری از مشتریان برای شناخت محصولات لازم می‌دانند محصولات را تست کنند. برای پیاده‌سازی چنین فضایی نیاز به طراحی و استفاده از نیروی ماهر و باتجربه است. برای داشتن تجربه‌ای به‌یادماندنی، از نمونه فعالیت‌ها و پروژه‌های شرکت کبیرسازان دیدن فرمایید.

کبیرسازان

ساخت غرفه در شرکت غرفهسازی کبیرسازان

شرکت غرفهسازی کبیرسازان از ابتدای طراحی، پیاده‌سازی، اجرا و ساخت غرفه، طبق نظر مخاطب و بر اساس جدیدترین متدهای روز اقدام به غرفه سازی کرده و با به کارگیری نیروهای خلاق یکی از شرکت‌های مطرح و معتبر در زمینهٔ طراحی و ساخت غرفه نمایشگاهی است. از آنجا که تعداد تقاضای ساخت غرفه به صورت روزافزون در حال افزایش است و مخاطبان و حُضار احساس خستگی و دل‌زدگی می­‌کنند، همچنین به دلیل افزایش استقبال بازدیدکنندگان در دوره‌های جدید، استفاده از طرح‌های تکراری با ایده­‌های گذشته، ممکن است عدم رضایت و احساس خستگی برای مخاطب به همراه داشته باشد، بنابراین باید از طریق طراحی ایده‌­های نو اقدام به طراحی و ساخت غرفه کرد، چرا که هدف از راه‌اندازی غرفه در نمایشگاه جلب نظر و اعتماد مشتریان و ایجاد یک مزیت رقابتی بین کسب‌وکار شما و رقبای فعال در صنعت و حوزه مشابه با شما است.

شرکت کبیرسازان از ابتدای شروع فعالیت خود تاکنون هدف خود را رضایت مشتریان دانسته و بر مبنای مشتریمداری سعی بر جلب رضایت مشتریان و حتی بازدیدکنندگان غرفه‌های نمایشگاهی داشته است.

این شرکت از طراحی تا اجرای غرفه با ایده‌های ناب و خلاقانه همراه شما می‌باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.