• یکشنبه / ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۲۶
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98112014906
  • خبرنگار : 50147

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر:

هر جا کمبودی احساس شده جهاد دانشگاهی ورود کرده است

هر جا کمبودی احساس شده جهاد دانشگاهی ورود کرده است

ایسنا/بوشهر رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: در بحث های فرهنگی، آموزشی خصوصا آموزش پزشکی و حوزه آموزش های پزشکی و تخصصی مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی به عنوان یک نهاد معتبر آماده ارائه خدمت است.

علی احمدی زاده در آیین افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار کرد: همچنین آمادگی برگزاری استارتاپ ها و رویدادهای گوناگون در زمینه های علمی، دانشجویی، کارآفرینی، و... را داریم.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت های خوبی نیز در حوزه اشتغال، تجاری سازی و فناری در مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی در دسترس است. در مجموع هر جا خلا و کمبودی احساس شده جهاد دانشگاهی وارد شده و تلاش داشته تا ضعف ها و کمبودهای موجود را از بین ببرد.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر با بیان اینکه همدلی میان جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای ما ارزشمند است و با راه اندازی این دفتر می توانیم فعالیت ها و تعاملات را توسعه بخشیده و شاهد اتفاقات خوبی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و جهاد دانشگاهی باشیم.

جهاد دانشگاهی توانسته پلی میان دانشگاه، صنعت و جامعه باشد

سرپرست جهاد دانشگاهی شعبه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: با وجود اینکه مدت کوتاهی از تاسیس جهاد دانشگاهی واحد بوشهر می‌گذرد توانسته پلی میان دانشگاه، صنعت و جامعه باشد و این در استان بوشهر فرصتی ارزشمند است تا شاهد عملکرد درخشان و ظرفیت های بسیار بالای این مرکز در ایجاد محیط های پویا و علمی در تمام حوزه های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی به ویژه در زمینه اشتغال و توانمند سازی و خدمات ارزنده و موثر این نهاد باشیم.

هدی دشتی ادامه داد: بنده ضمن تشکر و قدردانی از دکتر احمدی زاده، رئیس محترم جهاد دانشگاهی استان بوشهر به سبب اعتماد به اینجانب در گذشته -واگذاری مسئولیت مدیریت پروژه توانمندسازی نیروهای بومی- و حال و همچنین حمایت های بی دریغ دکتر کشمیری، رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، امیدوارم این بار نیز  با راه اندازی این مرکز شاهد نوآوری و نواندیشی و فراهم ساختن یک محیط پویا برای فعالیت های هماهنگ و یکدست در جهت تحقیق و مطالعه همه جانبه دانشجویان واساتید محترم و نخبگان جوان در حوزه های مختلف باشیم و مسیر اندیشه و تولید علم و کارافرینی به همراه فهمی عمیق و وثیق را در پیش بگیریم.

به گزارش ایسنا، دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر روز یکشنبه ۲۰ بهمن ماه با حضور نمایندگان این دو سازمان و با معرفی "هدی دشتی" به عنوان سرپرست افتتاح و به صورت رسمی آغاز به کار کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha