• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98112115119

امام جمعه شهرستان زابل:

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیرت انقلابی خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید

مردم با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بصیرت انقلابی خویش را به رخ جهانیان خواهند کشید

ایسنا/سیستان و بلوچستان مردم شریف ایران اسلامی هم با حضور گرم، وحدت آفرین و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، سیلی محکم دیگری به استکبار جهانی زده و باز هم شکوه و اقتدار و صلابت و بصیرت دینی و انقلابی خویش را به رخ جهانیان خواهد کشید.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کیخا امام جمعه و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان زابل در بیانیه ای مردم انقلابی و همیشه در صحنه را جهت شرکت در راهپیمایی باشکوه و پرصلابت ۲۲بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: ایام دهه فجر امسال به جهت تلاقی با اربعین شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جبهه مقاومت رنگ و بوی خاصی یافته است.

در ادامه بیانیه آمده است: به فرموده امام خامنه‌ای(حفظه الله) "هرگاه و هر جا که از پیروزی ۲۲ بهمن یادی و نامی آورده می شود، چهره شهید و نقش خونین شهادت، در برابر چشم ها پدیدار می گردد. ۲۲ بهمن امسال با عطر شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی معطر شده و ان‌شاءالله به برکت خون و بدن اربا اربا او که باعث استحکام و انسجام جبهه مقاومت شد، مردم شریف ایران اسلامی هم با حضور گرم، وحدت آفرین و باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی، سیلی محکم دیگری به استکبار جهانی زده و باز هم شکوه و اقتدار و صلابت و بصیرت دینی و انقلابی خویش را به رخ جهانیان خواهد کشید.

در این بیانیه آمده است: در این شرایط حساس و در راستای تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب و در مسیر تحقق گام دوم انقلاب اسلامی از همه مردم ولایتمدار شهرستان زابل به‌ویژه جوانان و نوجوانان دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی باشکوه و پرصلابت ۲۲بهمن و جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با نیت جهاد فی‌سبیل‌الله ، فعال و پر شور و نشاط شرکت نموده و با حضور خود ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا و امام شهیدان و مقام معظم ولایت، حمایت خویش را از نظام و انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت و ولایت مطلقه فقیه نشان دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha