• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112115455
  • خبرنگار : 30054

سریال ایرانی خوب چی ببینیم؟ قسمت دوم

سریال ایرانی خوب چی ببینیم؟ قسمت دوم

سریال‌های ایرانی بخصوص سریال‌های شبکه نمایش خانگی با استقبال خوبی از سوی مخاطبین مواجه شده‌اند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سبزپندار، ما در مطلب قبلی تحت عنوان سریال خوب ایرانی چی ببینیم (قسمت اول) به معرفی سریال شهرزاد و سریال ریکاوری پرداختیم. در این پست دو سریال دیگر شبکه نمایش خانگی را که از سریال‌های کمدی و خنده‌دار هستند را برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم.

نکته قابل‌ توجه در مورد سریال‌های شبکه نمایش خانگی، لزوم تهیه قانونی آن بوده که سبب رشد و افزایش کیفیت محصولات این شبکه می‌شود و حمایت از تولیدکننده این آثار نیز می‌باشد چرا که این تولیدکنندگان با بودجه شخصی اقدام به ساخت سریال کرده‌اند و کپی رایگان و غیرقانونی آن علاوه بر مشکل شرعی، از لحاظ قانونی و اخلاقی نیز اشتباه می‌باشد. برای دانلود قانونی این سریال‌ها می‌توانید به سایت سبزپندار به آدرس www.sabzpendar.com مراجعه کنید.

اولین سریال خوبی که در این پست معرفی می‌کنیم سریال سالهای دور از خانه می‌باشد.

سریال سالهای دور از خانه

سالهای دور از خانه اولین اسپین آف ایرانی است که در شبکه نمایش خانگی منتشرشده است. این سریال اسپین آف سریال شاهگوش بوده و به نوعی می‌توان آن را شاهگوش ۲ دانست. کارگردان این سریال خانگی مجید صالحی بوده که خود نیز از بازیگران مشهور در فیلم و سریال‌های کمدی بوده است. نقش اصلی این سریال مانند سریال شاهگوش، خنجری و زهره است که با بازی احمد مهرانفر و هادی کاظمی می‌باشد. سالهای دور از خانه را می‌توان طنزی جذاب دانست و بنظر می‌رسد از سریال‌های پر هزینه شبکه نمایش خانگی بوده است. بازیگران این سریال عبارتند از: احمد مهرانفر در نقش خنجری، هادی کاظمی در نقش زهره، آزیتا حاجیان در نقش خانم طالبی، گیتی قاسمی در نقش خاله خاور، حدیث میرامینی، علیرضا استادی، ملیسا ذاکری، مهرناز بیات، ژاکلین آواره، آزاده زارعی، محمدرضا عقدایی، علی نظری، یداله شادمان، علی عامل هاشمی، بهنام شرفی، مهدی صباغی، سیاوش چراغی‌پور، مسعود روشن‌پژوه، خسرو احمدی و با هنرمندی زنده‌یاد حسین محب اهری، سیاوش مفیدی، میرطاهر مظلومی و با حضور علی اوجی، امیر نوری و با معرفی احسان کریمی.

داستان سالهای دور از خانه روایتگر زندگی جوانی شهرستانی است که پس از اتمام سربازی اش در کلانتری ۱۰۰ ملت شهر تهران، بدلیل عشقش به دختری که اولین بار او را در کلانتری دیده است و با او در پارکی اطراف کلانتری قرار گذاشته است به کارتن خوابی در تهران روی آورده است و هر روز به امید دیدار الیزابت به پارک یاد شده می رود و سگ الیزابت که لوسی نام دارد را نیز با خود می برد تا در صورت دیدن الیزابت سگش را به او هدیه دهد. داستان سریال سال های دور از خانه ۱۵۱۲ روز بعد از سریال شاهگوش را روایت می کند و زندگی شهرام خنجری را که به یک کارتن خواب تبدیل شده است را در این سریال می‌بینیم. سال های دور از خانه در واقع داستان ماجرای زندگی شهرام خنجری پس از اتمام سربازی‌اش است.

دانلود سریال سالهای دور از خانه

این سریال ۱۵ قسمتی می‌باشد.

سریال بعدی که در این مطلب خدمت شما معرفی می شود، سریال موچین است که سریالی طنز با حضور بسیاری از بازیگران پیشکسوت کشورمان می‌باشد.

سریال موچین

سریال موچین از جدیدترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است این سریال با حضور تعداد زیادی از بازیگران طنز کشورمان ساخته شده است که خاطرات زیادی با سریال‌های تلویزیونی این بازیگران داریم. کارگردان موچین حسین تبریزی بوده و بازیگران این سریال عبارتند از: مرجانه گلچین، علی صادقی، شهره لرستانی‌، آشا محرابی، امیر نوری، زهرا جهرمی، حمید لولایی، مهران رجبی، رابعه اسکویی، گلبرگ طهران زاد، مجید شهریاری، سعیده عرب، افشین غیاثی، امین چنارانی و عباس جمشیدی فر.

در خلاصه داستان «موچین» آمده است: «انصاف نیست که دنیای ما آنقدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی صد بار ببینیم و آنقدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم»....

داستان سریال موچین در یک دادسرا بوده و بیشتر داستان توسط پرسنل این دادسرا روایت می‌شود و شاکی و ارباب رجوع‌ها می‌آیند و می‌روند.

دانلود سریال موچین

این سریال در ۱۳ قسمت تولید شده و از اسفند ۱۳۹۸ به شبکه نمایش خانگی می‌آید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha