• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112115633
  • خبرنگار : 30054

فروش انواع ابزارآلات و یراق‌آلات در فروشگاه اینترنتی چوبینر

فروش انواع ابزارآلات و یراق‌آلات در فروشگاه اینترنتی چوبینر

امروزه محصولات چوبی جزء اساسی‌ترین بخش‌های طراحی دکوراسیون داخلی منازل، دفاتر و ... محسوب می‌شوند؛ پس برای همه تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان تولید با کیفیت محصولات صنایع چوب از اهمیت بالایی برخوردارند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چوبینر، بدون شک برای تولید یک محصول دلخواه مشتری، باید از ابزارآلات و یراق‌آلات مناسب و با کیفیت استفاده کرد. در این متن قصد داریم به معرفی ابزارآلات و یراق‌آلات موجود در فروشگاه اینترنتی چوبینر بپردازیم که در صنعت چوب و ساخت لوازم مختلف از قبیل کابینت، کمد، سرویس خواب، مبلمان و... به کار می‌روند.

پیچ‌دستی

پیچ‌دستی یکی از مهم‌ترین ابزارآلات مورد نیاز در کارگاه‌های صنعت چوب و ام دی اف هست که نقش مهم و اساسی در بالا بردن تمرکز هنگام برش، سوراخ‌کاری، مونتاژ و مواردی از این قبیل دارد. پیچ‌دستی در چندین مدل و سبک طراحی می‌شود که مهم‌ترین مدل آن گیره پیچ‌دستی پرکاربردی است که به شکل حرف انگلیسی F تولید می‌شود. نجاران و فعالین صنعت چوب از پیچ‌دستی برای افزایش سرعت و دقت کار استفاده می‌کنند، زیرا هنگام انجام کارهایی از قبیل برش، سوراخ‌کاری، مونتاژ و ... روی چوب باید قطعات بدون تکان خوردن و بروز خطا قرار بگیرند. لازم به ذکر است که پیچ‌ دستی به شکلی طراحی می‌شود که از قدرت بالایی برای ثابت نگه‌داشتن قطعات چوبی برخوردار است.

پیچ‌دستی نجاری

پیچ‌دستی نجاری همان‌طور که در قسمت قبل ذکر شد در اشکال مختلفی از قبیل C شکل، F شکل، گیره فشاری، کلمپ و... تولید می‌شود. گیره F شکل جزء مهم‌ترین پیچ‌دستی‌های نجاری محسوب می‌شود که از یک میله، محور یا تسمه تشکیل‌ شده است که علاوه بر این دارای دو فک نیز هست. لازم است یادآوری کنیم یکی از فک‌های پیچ‌دستی نجاری متحرک و فک دیگر ثابت هست. روش کار با پیچ‌دستی نجاری به این شرح هست که با کمک چرخاندن پیچ دنده‌ای که به فک لغزنده متصل است فک را به حدنصاب مورد نیاز می‌رسانیم تا بدون لغزش و تکان خوردن قطعه کار در بین فک‌ها محکم و ثابت قرار گیرد.

قیمت گیره پیچ‌دستی

گیره پیچ‌دستی در مدل‌های مختلفی تولید می‌شود که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت انواع گیره پیچ‌دستی می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹
Choobiner.ir

یراق‌آلات کابینت

آشپزخانه بدون اغراق قلب خانه محسوب می‌شود که در زیبایی منزل و رفاه خانم‌ها بسیار مؤثر هست. برای زیباتر شدن آشپزخانه و دسترسی بهتر به لوازم و وسایل مورد نیاز و از این موارد مهم‌تر به جهت نظم و ترتیب دادن به ظروف و موادغذایی از کابینت در ابعاد و مدل‌های مختلف استفاده می‌شود. در ساخت کمد و کابینت از یراق‌آلات مخصوصی استفاده می‌شود که از تنوع بالایی برخوردار می‌باشند. در ادامه قصد داریم به دودسته بندی مهم از یراق‌ آلات کابینت اشاره کنیم که در فروشگاه چوبینر عرضه می‌شوند.

دستگیره کابینت

چرخ و پایه کابینت

دستگیره کابینت

دستگیره کابینت یکی از مهم‌ترین یراق‌آلات کابینت محسوب می‌شود و نقش مهمی در باز و بسته شدن صحیح درب کابینت دارد، علاوه بر این دستگیره کابینت نقش زیادی در زیبایی دکور آشپزخانه و هم‌خوانی آن با سبک ساخت کابینت دارد. برای مثال در تولید و طراحی کابینت‌های کلاسیک با طرح‌های کنده‌کاری‌شده و رومی باید از دستگیره کلاسیک پر از نقش و نگار و در نقطه مقابل برای کابینت‌های مدرن و بدون هیچ طرح و کنده‌کاری باید از دستگیره ساده، شاخه‌ای، مگنتی و مواردی از این قبیل استفاده شود.

چرخ و پایه کابینت

همه ما می‌دانیم برای بهتر قرار گرفتن کابینت، میز و ... باید از پایه مناسب استفاده نمود و حتی در مواردی لازم است کابینت یا میز را جابه‌جا نمود، در این موارد می‌توان از چرخ‌های مختلفی که وجود دارد استفاده کرد. علاوه بر موارد ذکرشده در ساخت مبلمان نیز از پایه کابینت مخصوص استفاده می‌شود که در ادامه به معرفی مختصر انواع چرخ و پایه کابینت خواهیم پرداخت:

پایه رگلاژی کوتاه: پایه رگلاژی به‌صورت پیچی تولید می‌شود و از قابلیت تنظیم شدن نیز برخوردار است و در مدل‌هایی از قبیل لترون، تخم‌مرغی و پیچی عرضه می‌شود.

پایه میز: این مدل پایه تکیه‌گاه و محل مناسبی برای تحمل وزن میزهای مختلف هست. پایه میز شیشه‌ای، پایه میز چوبی و کافی‌شاپی از مدل‌های مختلف این نوع یراق کابینت هستند.

انواع چرخ: چرخ یکی از انواع پایه محسوب می‌شود که در تولید صندلی و میز چرخ‌دار به کار می‌رود و در چند سبک مختلف از قبیل چرخ قفل‌دار، ساده و توکار تولید می‌شود.

قیمت یراق‌آلات کابینت

یراق‌آلات کابینت در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که در فروشگاه چوبینر موجود می‌باشند. جهت کسب اطلاعات لازم درباره قیمت یراق‌آلات کابینت می‌توانید از طریق راه‌های زیر با چوبینر ارتباط برقرار کنید:

۰۲۱۶۶۵۶۳۰۴۸- ۰۹۰۲۱۲۳۵۶۲۶- ۰۹۳۵۵۰۶۹۲۶۹

Choobiner.ir

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha