• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98112115710
  • خبرنگار : 50378

مدیران پردیس‌های سینمایی پاسخ دادند؛

میزان استقبال مشهدی‌ها از جشنواره فیلم فجر

میزان استقبال مشهدی‌ها از جشنواره فیلم فجر

ایسنا/خراسان رضوی در هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد 6 مجموعه سینمایی هویزه، اطلس، گلشن، ویلاژتوریست، آفریقا و اصغرزاده به اکران فیلم‌های جشنواره می‌پردازند.

در آخرین روز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، در خصوص وضعیت اکران فیلم‌ها و استقبال‌های مردمی، گفت‌وگویی با مسئولان این سینماها داشتیم.

مدیر پردیس سینمایی گلشن، فرزین جیرانی در خصوص استقبال مردمی از این دوره جشنواره، اظهار کرد: می‌توان گفت از تعداد 24 فیلمی که امسال در جشنواره فجر مشهد اکران شده، از 14 تا 15 فیلم استقبالی به عمل نیامده و دلایل این استقبال کم، شاید خاص بودن فیلم یا نبود بازیگران مطرح در آن فیلم بوده است.

جیرانی افزود: نسبت به سال گذشته که از فیلم‌ها استقبال خوبی به عمل می‌آمد، امسال این اتفاق رخ نداد اما در کنار فیلم‌هایی که در مشهد اکران شده، هفت مورد از فیلم‌ها نسبت به سال‌ گذشته جزء فیلم‌های موثر و موفق هستند.

وی در مورد فروش فیلم‌های جشنواره در این سینما ادامه داد: استقبال از فیلم‌های درخت گردو، روز صفر، مغز استخوان، دوزیست، خروج، خون شد، شنای پروانه، خوب بد جلف 2 و سه کام حبس خوب بوده و روز بلوا نیز استقبالی متوسط داشته است.

مدیر پردیس سینمایی گلشن خاطرنشان کرد: در سه روز پایان جشنواره، دو سالن دیگر نیز به سالن اصلی برای اکران فیلم‌ها اضافه شد که در هنگام اکران فیلم‌هایی مانند درخت گردو، مغزاستخوان، روز صفر و خروج، سالن‌ها صددرصد پر بوده است.

جیرانی عنوان کرد: در اکران فیلم‌های جشنواره در سینما گلشن می‌توان گفت که استقبال از هشت فیلم خوب بوده که پنج مورد از آن‌ها با فروش 100 درصدی و سه مورد دیگر با فروش متوسط همراه بوده است.

وی در مورد اکران ویژه در سینما گلشن اضافه کرد: در سینما گلشن فیلم‌های درخت گردو و دوزیست به اکران فوق‌العاده رسیدند و سه کام حبس نیز در روز آخر در سه سالن از سینما اکران خواهد شد. فیلم روز صفر نیز در سانس آخر قرار گرفت که تمام بلیت‌های آن فروش رفته است.

مدیر سینما گلشن در خصوص سانس‌هایی که بیشتر استقبال شده است، بیان کرد: استقبال مردم از فیلم‌های جشنواره در سانس 20 و 22:30 سینما گلشن بسیار خوب بوده است.

فیلم‌هایی که در لیست آراء مردمی بودند، اکران خوبی داشتند

مدیرروابط عمومی سینما آفریقا، رضوی در خصوص استقبال مردم از فیلم‌های هفدهمین جشنواره فیلم فجر گفت: استقبال از فیلم‌های حاضر در لیست آراء مردمی خوب بوده اما از سایر فیلم‌ها خوب نبوده است. در اکران فیلم‌های خوب تمام سالن سینما آفریقا پر شده است؛ فیلم‌های متوسط 40 درصد از سالن پر بوده و برای برخی از فیلم‌ها حتی 20 درصد سالن هم پر نشده است.

وی با بیان این که سینما آفریقا در طی جشنواره سانس ویژه‌ای نداشته، افزود: استقبال از فیلم‌ها در سینما آفریقا با سانس‌ آن ارتباطی نداشته بلکه در سانس 15 که فیلم خوبی در جدول پخش بوده، سالن کامل پر شده و تمام بلیت‌ها فروش رفته است.

رضوی در خصوص فیلم‌هایی از جشنواره که در سینما آفریقا مورد استقبال بیشتری قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: در سینما آفریقا از فیلم‌هایی چون روز صفر، شنای پروانه، خروج، درخت گردو، سه کام حبس و خوب بد جلف 2 استقبال‌های خوبی به عمل آمد و تمام بلیت‌های این فیلم‌ها به فروش رفت.

«شنای پروانه» و «درخت گردو» مورد استقبال مخاطبان سینما ویلاژتوریست

مدیرروابط عمومی سینما ویلاژتوریست، سمرقندی نیز تشریح کرد: با توجه به این‌که سینما ویلاژتوریست در ابتدا جزء لیست سینماهای میزبان جشنواره فیلم فجر مشهد نبود و سپس به لیست اضافه شد، استقبال‌ها از جشنواره در این سینما تقریبا در چند بخش از دیگر سینماها نیز بهتر بوده است.

سمرقندی در خصوص میزان فروش فیلم‌های جشنواره در این سینما اضافه کرد: میزان فروش فیلم‌های جشنواره در سینما ویلاژتویست خوب بوده است؛ در سانس‌های 20 بیشترین استقبال را داشتیم اما بحث استقبال به سانس ارتباطی ندارد و اکران فیلم خوب نیز در این تایم تاثیرگذار بوده است. فیلم‌های خوب در سانس‌های بعدازظهر نیز اکران شده که با استقبال خوبی از سمت مردم روبه‌رو شده‌اند، اما در مجموع سانس 20 و 22:30  در این سینما استقبال بالایی داشته است.

وی در مورد فیلم‌های پرفروش جشنواره در این سینما خاطرنشان کرد: استقبال از فیلم‌های شنای پروانه، درخت گردو و خروج در سینما ویلاژتوریست از دیگر فیلم‌های حاضر در هفدهمین جشنواره فیلم مشهد بیشتر بوده است.

جشنواره فیلم فجر مشهد مخاطبان خاص خود را دارد

مدیرروابط عمومی سینما اطلس، صابری در خصوص استقبال مردم از فیلم‌های این دوره از جشنواره در مشهد خاطرنشان کرد: جشنواره فجر مشهد مخاطبان خاص خود را دارد که با اهداف خاص برای تماشای فیلم‌های حاضر در جشنواره در سینماها حضور پیدا می‌کنند. اکثر افرادی که در این مدت در سینما حاضر می‌شوند از مخاطبین اصلی هرساله جشنواره هستند و طبق گفته‌ آن‌ها جشنواره امسال ضعیف‌تر از سال گذشته بوده است.

وی در مورد فیلم‌های پر فروش این دوره از جشنواره در سینما اطلس اضافه کرد: فیلم‌های پرفروش در سینما اطلس، فیلم شنای پروانه، روز صفر، درخت گردو و دوزیست هستند که از میان آن ها شنای پروانه و روز صفر بازخورد بسیار بالایی در بین مخاطبان این سینما داشته است.

صابری عنوان کرد: امسال برای هر فیلم و هر سانس سه سالن در سینما اطلس درنظر گرفته شده و فیلم‌ها به صورت هم‌زمان در این سه سالن پخش می‌شوند و با توجه به اینکه بلیت‌ها به سرعت به فروش رسیده، اکران‌های فوق‌العاده‌ای نیز داشته‌ایم.

مدیرروابط عمومی سینما اطلس در خصوص اکران‌های ویژه در این سینما تشریح کرد: اکران‌های ویژه در سینما اطلس شامل روز صفر، درخت گردو، خورشید و شنای پروانه بوده که هم‌زمان با اکران فیلم‌های اصلی جدول دوباره پخش شده است. در روز آخر جشنواره نیز فیلم‌های درخت گردو، شنای پروانه و خورشید همراه با فیلم‌های اصلی روز آخر اکران خواهند شد.

صابری ادامه داد: از ساعت 15 که اکران فیلم‌های جشنواره آغاز می‌شود تا آخرین سانس جشنواره ظرفیت سینما اطلس برای اکران به طور کامل پر می‌شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha