• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۰:۱۲
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98112115939
  • خبرنگار : 50147

استاندار بوشهر:

اعتبارات مصوب شده اشتغال روستایی در پیچ و خم اداری معطل نمانند

اعتبارات مصوب شده اشتغال روستایی در پیچ و خم اداری معطل نمانند

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر با تاکید بر پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی گفت: انتظار داریم اعتبارات مصوب شده در پیچ و خم اداری معطل نمانند.

به گزارش ایسنا، عبدالکریم گراوند در نشست مشترک کارگروه اشتغال و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر با حضور وزیر کار گفت: اختصاص تسهیلات اشتغال روستایی در استان فرصت بسیار خوبی برای توسعه بخش های مختلف از جمله احداث گلخانه، بوم گردی، گردشگری و... بود.

وی بیان کرد: از طریق همین تسهیلات به میزان ۳۲۷ درصد عملکرد مثبت در حوزه احداث گلخانه در استان داشتیم.

استاندار بوشهر بیان کرد: صنعت گردشگری هم پاک و درآمدزاست و یکی از ظرفیت های استان که با تسهیلات اشتغال روستایی رونق گرفت بوم گردی بود به طوری که تعداد واحدهای بوم گردی استان از یک واحد به ۴۱ مورد رسیده است.

گراوند افزود: از دیگر طرح های اجرا شده با تسهیلات اشتغال زایی ایجاد ۱۸ هزار تن ظرفیت سردخانه های استان است.

وی بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در استان تاکید کرد و گفت: انتظار داریم اعتبارات مصوب شده در پیچ و خم اداری معطل نمانند.

استاندار بوشهر گفت: بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان بوشهر جز ۳ استان برتر کشور در تثبیت اشتغال بوده است.

گراوند با قدردانی از عملکرد صندوق کارآفرینی امید در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عنوان کرد: اشتغال ایجاد شده از محل اعتبارات اشتغال روستایی در تاریخ کشور بی نظیر است.

وی اظهار کرد: انتظار داریم با حمایت وزیر تعاون سهم اعتبارات مشاغل خانگی استان در سال جاری همچون سال گذشته به ۲۰ میلیارد تومان برسد.

استاندار بوشهر خواستار گردش مالی صنایع نفت و گاز مستقر در عسلویه،  در داخل استان شد و افزود: اگر صنایع نفت و گاز مستقر در استان نیازمندی های خود را از محصولات تولیدی استان تهیه کنند زمینه تقویت واحدهای تولیدی استان فراهم می شود. عدالت حکم می کند شرکت های مستقر در عسلویه، نیازمندی های خود را از واحدهای تولیدی استان تامین کنند.

عبدالکریم گراوند اضافه کرد: انتظار داریم شرکت ها و صندوق های زیر مجموعه وزارت تعاون حمایت های خود را از استان دریغ نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha