• دوشنبه / ۲۱ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۲:۰۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98112115994
  • منبع : نمایندگی کردستان

نماینده ولی فقیه در استان کردستان:

حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22بهمن ضامن بقای نظام است

حضور پر شور مردم در راهپیمایی 22بهمن ضامن بقای نظام است

ایسنا/کردستان نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: حضور پررنگ ملت شجاع و آزاده همراه با دیگر هموطنان سراسر کشور در اولین سال پس از گام دوم انقلاب در خیابان ها، پیامی محکم به دشمنان، ضامن بقا و تداوم نظام خواهد بود.

حجت الاسلام سید محمد حسین شاهرودی طی پیامی اعلام کرد که مردم غیور و همیشه در صحنه استان کردستان اینک به فضل خدا و پشتیبانی های مداوم و همیشگی شما عمر پربرکت انقلاب به چهل و یک سالگی و نهال نوپای انقلاب اسلامی با ایثار و از خود گذشتگی فرزندان این آب و خاک به درختی تنومند و بارور تبدیل شده و پیشرفت های موجود حاصل همراهی همیشگی شما مردم همیشه در صحنه و نتیجه مردم سالاری دینی  است.

جا دارد یکبار دیگر ضمن تجدید میثاق با آرمان های والای امام راحل و شهدای سرافراز به خصوص شهید سپهبد قاسم سلیمانی با اتحاد و یکپارچگی همچون مشتی گره کرده و واحد در برابر زیاده خواهی های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار که این بار با حربە تحریم حداکثری اقتصادی  و ترور فرماندهان جبهه مقاومت به جنگ انقلاب اسلامی و محور مقاومت آمده است در یوم الله 22 بهمن، قدرت، پایداری و صلابت خود را به نمایش گذاشته و موجبات نا امیدی و هراس آنان را فراهم کنید.
در ادامه این پیام آمده است، بی گمان حضور پررنگ شما ملت شجاع و آزاده همراه با دیگر هموطنان سراسر کشور در اولین سال پس از گام دوم انقلاب در خیابان ها، پیامی محکم به دشمنان، ضامن بقا و تداوم نظام و زمینه ساز تحولات و پیشرفت های شگرف در آینده خواهد بود.
از همه مردم شریف کردستان اعم از زن و مرد، پیر و جوان و از هر قشر و طبقه با هر گرایش و رویکردی دعوت می کنیم در روز 22 بهمن به سیل خروشان ملت پیوسته و نقش حساس خود را در شرایط خاص ایفا کرده و یکبار دیگر دلبستگی عمیق خود را به آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش بگذارند.
قطعا این حضور آگاهانه تبلور  ولایت مداری ، استکبار ستیزی ملت ایران؛ علی الخصوص مردم شریف کردستان؛ است.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha