• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 98112216294
  • منبع : نمایندگی اردبیل

خروش انقلابی اردبیلی ها زیر بارش برف و سرما

خروش انقلابی اردبیلی ها زیر بارش برف و سرما

ایسنا/اردبیل خروش انقلابی اردبیلی ها زیر بارش برف و سرما راهپیمائی یوم الله 22 بهمن در حالی در اردبیل آغاز شد که سوز و سرمای زمستان بر این شهر حاکم شده اما خروش انقلابی مردم این دیار با گرمای خاص آغاز شده است.

امروز ۲۲ بهمن در حالی که بارش برف از چند روز پیش در شهرهای مختلف استان اردبیل آغاز شده اما اهالی غیور و ولایتمدار استان اردبیل خیز عظیم انقلابی خود را آغاز کرده اند به طوری که از صبح امورز و در راهپیمایی باشکوه اردبیلی ها با شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر فتنه گران و منافقان پشتیبانی خود را از انقلاب اسلامی در بهار چهل و یکم نشان دادند.
راهپیمایی امسال با توجه به تقارن آن با اربعین سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حال و هوای دیگری دارد، به طوری که مردم با در دست داشتن عکس و تمثال شهدا به ویژه شهید حاج قاسم سلیمانی یاد وخاطره او را گرامی داشته و بر تداوم راه عزتمندانه این شهید تاکید کردند.
در طول مسیر راهپیمایی در اردبیل که از ایستگاه سرعین به سمت مصلی اردبیل در حال برگزاری است، ایستگاه های مختلفی در استقبال از راهپیمائی کنندگان برپا شده به طوری که دانش آموزان نیز در مسیرهای راهپیمایی سرودهای انقلابی را اجرا کرده و خاطره ایام پیروزی انقلاب اسلامی را برای مردم تداعی کرده و زنده نگهداشتند.
در غرفه های برگزار شده علاوه بر توزیع تراکت و عکس شهدا و پرچم های انقلاب اسلامی ایستگاه های پذیرایی نیز در مسیرها برپا شده و با وجود سرمای هوا و بارش برف مردم تا لحظه پایانی راهپیمایی و سخنرانان این مراسم در صحنه حضور داشته و نمایش دیگری از اقتدار، عزت و عظمت اتقلابی خود را در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به نمایش گذاشتند.
در سایر شهرها نیز به رغم نامساعد بودن شرایط حوی و بارش برف راهپیمایی باشکوهی در به گزارش ایسنا، گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برپا شده و مردم ضمن سردادن شعارهای انقلابی، فتنه گری ها و توطئه های آمریکای جنایتکار و سران اروپایی را در بدعهدی نسبت به برجام و سایر مسایل سیاسی و اقتصادی کشورمان محکوم کردند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha