• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۲:۳۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98112216378
  • منبع : نمایندگی همدان

/چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی/

امام جمعه تویسرکان: انقلاب پرچم عزت ایران است

امام جمعه تویسرکان: انقلاب پرچم عزت ایران است

ایسنا/همدان امام جمعه تویسرکان گفت: انقلاب، پرچم عزت ایران و آزادیخواهان جهان است و خدا در قرآن وعده داده است، کسانی که دین خدا را یاری می کنند خداوند نیز آنان را در همه حال یاری می کند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن ماه ۹۸ در  تویسرکان، با گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و بزرگداشت چهلم شهید سردار سلیمانی بیان کرد: فجر پیروزی امسال فجر سلیمانی است و این تقارن را باید به فال نیک گرفت چرا که تبعیت از ولایت و زنده نگهداشتن انقلاب مهمترین آرمان این سردار شهید بود و تفکر سلیمانی در فکر و خون جوانان انقلابی ریشه گرفته است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی همان سردار دل ها و سیدالشهدای مقاومت با آن همه عظمت از مهمترین شئونات عاقبت بخیری را اتصال به ولایت و رابطه دلی و قلبی با رهبر انقلاب می دانست و بر حمایت از ولی زمان تأکید داشت.

وی اظهار کرد: همه ابرقدرت های پوشالی و استکبار جهانی دیدند که چگونه نیروهای انصارالله و یمنی بر دشمنان اسلام غلبه کردند چرا که آنها تنها به خداوند متعال تکیه داشته و دارند و هیچ گاه غیرتشان اجازه نمی دهد زیر بار ظلم و ستم بروند.

وی گفت: آنهایی که حرف از مذاکره و کوتاه آمدن در برابر استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار می زنند باید بدانند که تنها به دنبال ذلت خود و ملت هستند در حالیکه نیروی های یمنی و انصارالله با کمک ایرانیان ظلم ستیز توانستند به فناوری ساخت سلاح های منحصربفرد برای دفاع از خود دست بیابند و دشمنان خود را نابود کنند.

امام جمعه تویسرکان خاطرنشان کرد: آمریکایی ها اعتراف کرده اند که ردپای سردار سلیمانی هم آنها را مغلوب می کند و هر جا ردپا و یادی از سردار سلیمانی در هر منطقه از جهان بوده است، در آن مغلوب شده اند.

وی در ادامه به مسئله انتخابات پیش روی دوم اسفندماه سال جاری اشاره کرد و گفت: ملت ولایتمدار ما به دنبال مجلسی عزتمند است چرا که خوب می دانند مجلسی با اقتدار و آبرومند و امین مردم، نظام اسلامی ایران را در جهان بیش از پیش عزیز می کند و حضور مردم در انتخابات، زمینه ساز مجلسی قوی و با عزت است.

موحدی با اشاره به اینکه حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بر عزت ایران اسلامی می افزاید، یادآور شد: گرچه مردم از تبعیض ها، فساد، بی تدبیری، عدم شفافیت و ویژه خواری برخی مسئولان گلایه مند هستند اما خوب می دانند که حضور پرشور آنان به گفته مقام عظمای ولایت زمینه ساز تشکیل مجلسی مقتدر، امانت دار و با عزت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha