• سه‌شنبه / ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۲۵
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98112216439
  • خبرنگار : 50233

/چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی/

آیت‌الله شاهچراغی:مردم به شکرانه نعمت انقلاب آمدند/ ولایتمداری بارزترین ویژگی‌ حاج قاسم بود

آیت‌الله شاهچراغی:مردم به شکرانه نعمت انقلاب آمدند/ ولایتمداری بارزترین ویژگی‌ حاج قاسم بود

ایسنا/سمنان نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی امروز در سمنان گفت: مردم برای شکرگزاری نعمت انقلاب آمده‌اند.

آیت‌الله سیدمحمد شاهچراغی در حاشیه راهپیمایی امروز در گفت‌وگو با ایسنا با تقدیر از حضور مردم در جشن چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اظهار کرد: 22بهمن و راهپیمایی آن جشن سپاسگزاری از نعمت انقلاب اسلامی و حامیت اسلام و قرآن است و مردم امروز آمده‌اند تا شکرگزار نعمت بزرگ پیروزی انقلاب باشند.
وی با اشاره به برودت هوا خاطرنشان کرد: مردم سمنان امروز با وجود بارش برف برای حمایت از انقلاب به خیابان آمدند تصریح کرد: بارش برف و باران نعمتی است که خداوند امروز به شکرگزاری نعمت انقلاب به این مردم ارزانی شده است.

عضو خبرگان رهبری ، وجود رهبری فرزانه انقلاب را نعمت دیگری دانست که خداوند به مردم ایران عطا داشته گفت: تا وقتی که چنین ملت آگاه و رهبری با بصیرت و فرزانه‌ای داریم نباید از دشمنی استکبار واهمه‌ای داشته باشیم.
وی از ملت ایران به عنوان ملتی رشید و انقلابی نام برد و افزود: این مردم در همه این چهار دهه همواره پشتیبان انقلاب و ولایت‌فقیه بودند و نظامی که چنین پشتیبانانی داشته باشد بر همه مشکلات فائق خواهد آمد.
آیت‌الله شاهچراغی به اربعین شهادت حاج قاسم سلیمانی اشاره و تصریح کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با شهادت متولد شد و امروز نیز همچون همه شهدا زنده است.
وی با بیان اینکه مردم نشان دادند که دوستدار شهدا و دوستداران انقلاب و ولایت هستند به جمعیت بالای راهپیمایان امروز در سمنان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم امروز نیز برای گرامیداشت انقلاب و چهلم شهادت سردار سلیمانی آمدند.
نماینده ولی‌فقیه در استان ولایی بودن را بزرگترین شاخصه شهدا و خصوصا سردار سلیمانی دانست و گفت: ولایتمداری و از خودگذشتگی و خلوص بارزترین ویژگی‌های سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha