• چهارشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۰۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112316878
  • خبرنگار : 30054

گزارش حضور فلایتیو در سومین نمایشگاه کار ایران

گزارش حضور فلایتیو در سومین نمایشگاه کار ایران

نمایشگاه کار یکی از معدود فضاهایی است که کارجویان و کارفرمایان می‌توانند به صورت مستقیم و رو در رو با یکدیگر ملاقات داشته باشند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام فلایتیو، این فرصت، پویایی تازه‌ای را در فرایند کاریابی کشور ایجاد خواهد کرد. در همین راستا، فلایتیو تصمیم گرفت تا در سومین دوره نمایشگاه کار ایران، به عنوان حامی ویژه حضور پیدا کرده تا کارجویان فرصت آشنایی با فرصت‌های شغلی این شرکت را داشته باشند.

سومین دوره نمایشگاه کار ایران

نمایشگاه کار یک رویداد استخدامی است، که بازدیدکنندگان و بنگاه‌های حرفه‌ای شرکت‌کننده را در یک محیط پویا تشویق به ایجاد ارتباط حرفه‌ای جدید می‌کند. سومین دوره از این نمایشگاه ۱۷ تا ۱۹ بهمن‌ماه امسال، در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو، با حمایت ویژه فلایتیو برگزار گردید.

اهداف حضور فلایتیو در نمایشگاه کار

فلایتیو، برای کمک به جامعه متخصصین ایرانی و کمک به پیشرفت فرایند کاریابی، و همچنین آشنایی بیشتر کارجویان با پتانسیل‌های کاری آینده‌شان در فلایتیو و فراهم‌آوردن شرایط شبکه‌سازی، تصمیم گرفت تا در این دوره بعنوان حامی ویژه نمایشگاه کار ایران، در این رویداد حضور داشته باشد.

همچنین این حضور، باعث ایجاد ارتباط مستقیم فلایتیو و اعضای آن با کارجویان، و بهبود درک ما از خواسته‌های متخصصین هم می‌شد. بدین ترتیب، با حضور در ۲ غرفه مجزا در سالن‌های گلستان و پردیس، تصمیم گرفته شد تا بصورت مستقیم با کارجویان محترم ارتباط داشته باشیم.

از سوی دیگر برای نمایش سطح کیفی فرهنگ سازمانی و فعالیت‌های تخصصی فلایتیو و همچنین به جهت انتقال و آموزش آخرین تکنیک‌های بازاریابی دیجیتال، یکی از آخرین و موفق‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی واحد مارکتینگ فلایتیو نیز توسط صادق شمس (مدیر بازاریابی محتوایی) و مهیار محمدی (مدیر کمپین) فلایتیو در ۲ کارگاه آموزشی مجزا مطالعه موردی شده و مورد استقبال مراجعین قرار گرفت.

حضور کارجویان در این نمایشگاه چه مزایایی به همراه دارد؟

مراجعه کارجویان به نمایشگاه‌های کار می‌تواند مزایای متفاوتی برایشان بهمراه داشته باشد. مزایایی که تنها با چند ساعت گشت و گذار در محیط این نمایشگاه‌ها، با یک برنامه‌ریزی قبلی به راحتی قابل اکتساب است.

آشنایی سریع با فرهنگ سازمانی، موقعیت‌های شغلی باز، و کارکنان یک شرکت

امکان ملاقات حضوری و گپ و گفتگوی کوتاهی با تیم منابع انسانی شرکت‌ها

امکان آشنایی وسیع با شرکت‌های متعدد و فعال در بازارهای متفاوت

امکان مشاوره رایگان با متخصصین و کارفرمایان و اخذ توصیه‌های کاری از آن‌ها

ارتقای شبکه ارتباطی در زمینه‌های حرفه‌ای و تخصصی

شرکت در کارگاه‌های آموزشی مختلف توسط متخصصی شاغل در سازمان‌های بزرگ

امکان کسب اطلاعات در رابطه با صنایع مختلف و شرایط کار در آن‌ها

دستاورد فلایتیو از حضور در نمایشگاه کار

شبکه‌سازی، ایجاد و حفظ ارتباط با متخصصین و کارشناسان زبده و همچنین کسب‌وکارهای دیگر مخصوصا در حوزه منابع انسانی، بخشی جدانشدنی از فرایند توسعه کسب‌وکار است. بخشی که برای فلایتیو از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

بدین ترتیب، فلایتیو با حضور در نمایشگاه کار ایران، موفق شد تا با هزاران متخصص، کارشناس و متقاضی کار بصورت رو در رو گفتگو کند و از دغدغه‌های آنها برای فعالیت تخصصی در زندگی حرفه‌ای‌شان بشنود، تعداد زیادی رزومه از جانب کارجویان دریافت کند، و همچنین با برگزاری کارگاه‌هایی به آموزش دانش تخصصی به متقاضیان بپردازد.

فلایتیو امیدوار است تا در آینده نزدیک، چه در بازار گردشگری و چه در کل بازار کار، شاهد رونق و رشد اقتصادی مداومی باشد. رشدی که هم برای کارفرمایان و هم کارجویان پر از موفقیت‌های پیاپی باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha