• چهارشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۷:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112317468
  • خبرنگار : 30054

از کجا چمن مصنوعی بخریم

از کجا چمن مصنوعی بخریم

برای خرید چمن مصنوعی چون یکی از کالاهایی است که مربوط به تزئینات ساختمان و بخشی از آن مربوط به ورزش و زمین‌های فوتبال و دیگر ورزش‌ها می‌باشد حتماً باید به مجموعه برای خرید چمن مصنوعی مراجعه کرد که کار تخصصی آن‌ها واقعاً چمن مصنوعی باشد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام چمن مصنوعی نیوساد، بسیاری از فروشگاه‌ها و مغازه‌ها در سطح تهران و دیگر استان‌ها دیده شده که آن‌ها هیچ اطلاعات خاصی از چمن مصنوعی ندارند اما به عنوان فروشنده یا نمایندگان فروش چمن مصنوعی کار می‌کنند.

در صورتی که متأسفانه آن‌ها از کالاهای چینی به شدت نامرغوب استفاده می‌کنند و واقعاً هم اطلاعاتی ندارند که آیا این چمن مصنوعی که می‌فروشند واقعاً چمن مصنوعی است یا کف‌پوشی که فقط دارای نخ‌های سبز رنگ است.

 شرکت نیوساد وابسته به بازرگانی بشیری از مجموعه‌هایی است که بیش از ۱۲ سال در رسته چمن مصنوعی فعالیت می‌کنند و پروژه‌های بسیاری اعم از فوتبالی و تزئینی از کوچک و بزرگ در سطح ایران، عراق، افغانستان و پاکستان را انجام داده‌اند.

 سایت نیوساد یکی از مجموعه‌ای است که در انتخاب کالای خود برای فروش به شدت حساس می‌باشد حتی برای تولید چمن مصنوعی حساسیت بسیار زیادی به خرج می‌دهد که مبادا جنس نامرغوبی به دست مشتری برسد.

برای وارد شدن به فروشگاه چمن مصنوعی دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره روی کلمه خرید چمن مصنوعی کلیک کنید.

 چمن‌هایی که نیوساد ارائه می‌دهند اعم از:

 چمن مصنوعی ورزشی

 چمن مصنوعی فوتبالی

 چمن مصنوعی فوتسال

 چمن مصنوعی مهدکودک و مدارس

چمن مصنوعی حیاط

 چمن مصنوعی تراس بالکن و راه پله 

چمن مصنوعی مخصوص کودکان

 چمن مصنوعی مخصوص روف گاردن یا هما بام سبز

 چمن مصنوعی بسکتبال والیبال

 چمن مصنوعی تنیس

 و بسیاری از انواع مختلف چمن مصنوعی که در این مجموعه به فروش می‌رسد برای اینکه بتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با چمن مصنوعی داشته باشید می‌توانید به سایت www.grassian۲۴.com چمن مصنوعی مراجعه کنید.

 مجموعه نیوساد یا همان ایران چمن سابق تمامی محصولات خود را با تخفیفات بسیار ویژه ارائه می‌دهد یکی از مهم‌ترین عوامل فروش زیاد این مجموعه این است که محصولات آن دقیقاً بیشتر از محصولات جهانی کارایی دارد و حتی به جرأت می‌توان گفت محصولی است که در هلند در آلمان و در تمامی کشورهایی که ادعای تولید چمن مصنوعی را دارند برترین در نوع خود می‌باشد و به جرات می‌توان گفت چمن مصنوعی ما را می‌توان به کشورهایی همانند آلمان فرانسه ایتالیا امریکا کانادا و حتی ژاپن هم ارائه داد زیرا ما برترین مواد پتروشیمی را در جهان دارا هستیم زیرا ما در صنعت تولید فرش در جهان یکتا هستیم به خوبی و تاروپود را می‌شناسیم به زودی صادرات  چمن مصنوعی خود را در کشورهای به اصطلاح توسعه یافته شروع خواهیم کرد.

امروز آوازه کیفیت چمن مصنوعی ما در کشورهایی همچون عراق، افغانستان، ترکیه، پاکستان، ارمنستان پیچیده شده است زیرا روزی کشورهای اروپایی یا حتی کشور چین که بزرگ‌ترین تولیدکننده دنیا است به آن‌ها محصول می‌فروخت ولی امروز به یاری مردمان نیک و مهندسین و کارگران عزیز و گران‌قدر این کشور این ما هستیم که چمن مصنوعی را به دنیا با بهترین کیفیت صادر می‌کنیم.

امروز ما با خرید تجهیزات راه‌اندازی خطوط تولید بهترین نخ‌های چمن مصنوعی را تولید می‌کنیم و به یاری خداوند متعال به زودی زود صفر تا صد تولید چمن مصنوعی آن هم از نوع مرغوب‌ترین و بهترین اش در جهان در ایران اتفاق خواهد افتاد چه بسا ۹۰ درصد این کار انجام شده و تنها شما مردمان ایران برای سرافرازی همه  صنعت‌ها به ویژه صنعت تولید چمن مصنوعی با خریدتان از محصولات ما حمایت کننده باشید و با چمن‌هایی که با هزاران لیبل و نام و نشانه‌ی کشورهای مختلف و کیفیت‌های پایین بیگانه باشید زیرا امروز در این صنعت به طور مستقیم و غیرمستقیم هزاران نفر نان آور خانه‌هایشان می‌باشد اگر دستتان به سمت خرید فرش‌های بیگانگان رفت تولیدکنندگان با غیرت ایرانی را به خاک سیاه نشانده‌اید.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha