• چهارشنبه / ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۷:۱۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98112317478
  • خبرنگار : 30054

کاربران «لنز»، ۲۶ میلیون دقیقه برنامه‌های جشنواره فجر را تماشا کردند

کاربران «لنز»، ۲۶ میلیون دقیقه برنامه‌های جشنواره فجر را تماشا کردند

همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر، کاربران اپلیکیشن «لنز»، تا پایان روز ۲۲ بهمن، بیش از ۲۶ میلیون دقیقه به تماشای نشست‌های خبری و برنامه‌های ویژه این جشنواره نشستند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی ایرانسل، با آغاز جشنواره سی و هشتم، نشست‌های خبری و اخبار اختصاصی بزرگترین رویداد سالانه سینمای ایران به طور مستقیم و انحصاری از کانال اختصاصی جشنواره فیلم فجر در تلویزیون اینترنتی لنز ایرانسل پخش می‌شد که پخش ویژه برنامه‌های این کانال تا ۲۵ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

در روزهای برگزاری جشنواره، تمام نشست‌های خبری جشنواره، به صورت زنده به کاربران لنز ارائه شد و ویژه برنامه «سیمرغ سی و هشتم» نیز درباره فیلم‌های منتخب بخش سودای سیمرغ، از جمله «خروج»، «درخت گردو»، «خوب، بد، جلف ۲» و... تهیه و پخش شد. عوامل فیلم‌های حاضر و برگزار کنندگان جشنواره، در این برنامه حضور یافتند و درباره آثار و فیلم‌های به نمایش درآمده گفت‌وگو کردند.

برنامه‌های پخش شده، از طریق صفحه ویژه اپلیکیشن لنز برای جشنواره فجر در دسترس علاقه‌‎مندان قرار دارد.

اپلیکیشن لنز ایرانسل علاوه بر پخش برنامه‌های زنده تلویزیون، جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی، کتاب‌های صوتی، پادکست، آلبوم‌های موسیقی جدید و مسابقات ورزشی و اختصاصی لالیگا را با اینترنت نیم‌بهای ایرانسل به مشترکان ارائه می‌دهد.

لنز، علاوه بر اپلیکیشن موبایل، از طریق نسخه وب‌سایت به نشانی lenz.ir نیز در دسترس است.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.