• جمعه / ۲۵ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۶
  • دسته‌بندی: آموزش
  • کد خبر: 98112518240
  • منبع : وزارت بهداشت و درمان

تقویت همکاری‌های مرکز نصر و مجمع انجمن‌های علمی با نظارت معاونت آموزشی وزارت بهداشت

تقویت همکاری‌های مرکز نصر و مجمع انجمن‌های علمی با نظارت معاونت آموزشی وزارت بهداشت

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین معاونت آموزشی وزارت بهداشت، مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی (نصر) و مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور منعقد شد.

به گزارش ایسنا، در جلسه‌ای که به منظور تحکیم نظام‌مند همکاری‌های مشترک بین معاونت آموزشی وزارت بهداشت، مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور و مرکز ملی تحقیقات راهبردی آموزش پزشکی(نصر) در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، تفاهم‌نامه‌ همکاری مشترک در ۸ ماده منعقد شد. 

این تفاهم‌نامه با هدف تقویت همکاری‌های علمی و تحلیل‌های کارشناسی بین مرکز نصر و مجمع انجمن‌های علمی گروه پزشکی کشور جهت افزایش مشارکت بدنه‌ خبرگانی کشور در تولید مستندات کاربردی برای کمک به اخذ تصمیمات قوی‌تر مبتنی بر شواهد در حوزه‌ مسئولیت‌ها و ماموریت‌های مرکز نصر به امضا رسید و معاونت آموزشی وزارت بهداشت متعهد شد ضمن انجام حمایت‌های لازم و بسترسازی برای تحقق اهداف تفاهم‌نامه، در تعیین اولویت‌های تحقیقاتی مشارکت فعال داشته و بر عملکرد انجمن‌ها در انجام تعهدات موضوع تفاهم‌نامه نظارت کند. 

این تفاهم‌نامه برای سه سال آتی تنظیم شد و در صورت رضایت طرفین قابل تمدید است؛ لذا تمدید و ادامه‌ فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد تفاهم‌نامه‌ مذکور با توافق و تائید طرف‌های تفاهم‌نامه انجام خواهد شد. 

همچنین مقرر شد اعتبار قراردادهای همکاری که در چارچوب این تفاهم‌نامه امضا می‌شوند، پس از پایان اعتبار تفاهم‌نامه و تا خاتمه‌ قرارداد به قوت خود باقی باشد. 

بر اساس اعلام وبدا، این تفاهم‌نامه به منزله‌ چارچوب کلی همکاری متقابل بین اعضا است و حقوق معنوی و مادی پژوهشگران، تابع مقررات پژوهشی مصوب خواهد بود و در صورتی که اجرای طرح‌ها و پروژه‌های تحقیقاتی به دانش فنی یا اختراعی منتهی شود، نتایج حاصل به نسبت فعالیت،‌ به طرفین تفاهم‌نامه اختصاص خواهد یافت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha