• شنبه / ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98112618598
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان خبرداد:

رشد ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان سمنان

رشد ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری استان سمنان

ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از رشد ۱۱۰ درصدی کمک‌های مردمی از طریق مراکز نیکوکاری در این استان خبر داد و گفت: شمار مراکز نیکوکاری این استان به 62 مرکز رسیده است.

محسن مسعودیان راد در افتتاحیه مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شهرستان شاهرود اظهار کرد: مردم این استان بالغ بر 30 میلیارد تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان به محرومان کمک کردند.

 وی از افتتاح مرکز نیکوکاری مدرسه علمیه حضرت معصومه(س) شهرستان شاهرود خبر داد و گفت: این مرکز به عنوان سیزدهمین مرکز نیکوکاری شاهرود با هدف اشاعه و تبلیغ فرهنگ نیکوکاری و برگزاری مراسم های مذهبی در مدرسه علمیه حضرت معصومه (س) راه اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: این مرکز به عنوان محوریت مدارس علمیه خواهران دو مدرسه علمیه دیگر خواهران این شهر را نیز تحت پوشش دارد.

مسعودیان راد هدف از راه اندازی این مرکز نیکوکاری حوزوی را اشاعه و تبلیغ فرهنگ نیکوکاری، برگزاری مراسم‌های مذهبی در منازل مددجویان، مشاوره مذهبی به مددجویان، مشاوره ازدواج به دختران در حین ازدواج تحت حمایت و برگزاری اردوهای فرهنگی برشمرد و گفت: تخصصی کردن مراکز نیکوکاری رویکرد جدید کمیته امداد استان سمنان است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  کمک مردم استان سمنان به نیازمندان از طریق ۶۲ مراکز نیکوکاری استان سمنان را ۳۰ میلیارد و ۲۳۹ میلیون تومان اعلام و خاطرنشان کرد: این کمک ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۱۰ درصدی همراه شده است.

وی هدف از ایجاد مراکز نیکوکاری واگذاری کارها به دست مردم است دانست و افزود: تلاش شده بیشتر مراکز نیکوکاری در کنار مساجد استان سمنان قرار بگیرد تا در بطن جامعه و مردم باشد.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان  فعالیت‌های مراکز نیکوکاری و هزینه کرد مشارکت‌های مردمی را در سرفصل‌های خدمات فرهنگی، اشتغال، مشاوره، کلاس‌های قرآنی، تهیه سبد کالا، کمک‌هزینه جهیزیه، وام ضروری، خدمات و تخفیفیات به نیازمندان و دیگر موارد حمایتی برشمرد و گفت: مجموع مشارکت‌های مردمی به مراکز نیکوکاری در سال جاری ، ۱۴ میلیاردو ۶۶۷ میلیون تومان در قالب کالا، چهار میلیاردو ۹۶۱ میلیون تومان کمک نقدی بوده و  نیازمندان این استان ۱۰ میلیارد و ۶۱ میلیون تومان در قالب تخفیف‌های مراکز تجاری و خدمات رایگان دریافت کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha