• یکشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98112719378
  • خبرنگار : 71560

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس:

امنیت و تمامیت ارضی کشور به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گره خورده است

امنیت و تمامیت ارضی کشور به حضور مردم در پای صندوق‌های رأی گره خورده است

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس تاکید کرد: امنیت و تمامیت ارضی کشور به حضور مردم در پای صندوق های رای گره خورده که می تواند پاسخ محکمی برای دشمنان باشد.

محمد جواد کولیوند در گفت‌وگو با ایسنا، درباره ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، بیان کرد: باتوجه به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی و اشتغال فشار زیادی به مردم و خانوارها وارد شده است اما اساس اصلاح امور و حرکت به سمت بهبود وضعیت اقتصادی کشور داشتن مجلس قوی است.

وی در ادامه با بیان اینکه مجلس با تصویب قوانین، ریل گذاری انجام می دهد، اظهار داشت: اگر به پای صندوق رأی نرویم نمی توانیم انتظار بهبود وضعیت و حرکت به سمت اصلاح مسائل و مشکلات اقتصادی را داشته باشیم.

نماینده مردم کرج در مجلس تصریح کرد: اگر مجلسی قوی و مردمی نداشته باشیم، مشکلات و معضلات همچنان در فضای اقتصادی باقی مانده و مردم را آزار می دهد. مردم باید با نگاه به امنیت و تمامیت ارضی کشور به پای صندوق های رای بیایند.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در ادامه تاکید کرد: امروز عده ای در داخل و خارج در تلاش هستند تا مردم را از مشارکت در انتخابات و حضور در پای صندوق رای دلسرد کنند. امنیت و تمامیت ارضی کشور به حضور مردم در پای صندوق های رای گره خورده که می تواند پاسخی برای دشمنان باشد.

کولیوند در پایان افزود: همه افراد جامعه این حق را دارند که به کاندیداهای خود رای دهند. افرادی که خود آگاهی و اطلاعات کافی را دارند فرد یا لیست مورد نظرشان را انتخاب می کنند اما افرادی که اطلاعات چندانی نداشته و به قطعیت نرسیده اند باید از افراد واجد شرایط مشورت گرفته و پس از کسب آگاهی به فرد یا لیستی رای دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۱-۲۷ ۰۹:۰۷

موقع اختلاس کردن چی امنیت ملی به خطر نمی افته