• یکشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۶
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98112719595
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

فرماندار اردستان:

۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط رأی در اردستان هستند

 ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط رأی در اردستان هستند

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان گفت: آمار واجدین شرایط رأی دادن در شهرستان اردستان بیش ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر است.

حمیدرضا تأملی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به نزدیکی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آمادگی شهرستان اردستان برای برگزاری این انتخابات، اظهار کرد:‌ در شهرستان اردستان ۵۷ صندوق اخذ رأی برای دریافت آرای مردم شهرستان اردستان در نظر گرفته شده است که ۲۷ صندوق در بخش مرکزی، ۱۷ صندوق در بخش مهاباد و ۱۰ صندوق در بخش مهاباد مستقر می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر واجد شرایط رأی دادن در شهرستان اردستان هستند، افزود: از این تعداد بیش از ۱۵ هزار و ۲۰۰ نفر مرد و ۱۵ هزار و ۲۹۰ نفر مرد خواهند بود. در دوم اسفند با حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی و مشارکت ۱۰۰درصدی و با انتخاباتی پرشور، آینده خوبی را برای شهرستان اردستان رقم خواهیم زد.

فرماندار اردستان گفت: برای انتخابات دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۲۰۰ نفر در قالب اعضای شعب، نمایندگان فرمانداران و بخشداران، محافظان شعب و صندوق‌های رأی، بازرسان شعب، اعضای هیات نظارت و نمایندگان نامزدها در امر برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند.

تأملی با بیان اینکه مهم‌ترین تغییری که در انتخابات اسفندماه نسبت به گذشته با آن مواجه هستیم دستگاه‌های تشخیص احراز هویت رأی‌دهندگان است، گفت: دستگاه احراز هویت در تاریخ یکم اسفندماه به روز شده و ارتباط مستقیم با تمام حوزه‌ها، وزارت کشور و استانداری خواهد داشت و با امنیت بالایی که دارد امکان تخلف را بسیار پایین خواهد آورد.

وی با بیان اینکه نخستین مزیت این دستگاه و روش الکترونیکی احراز هویت این است که تمام اطلاعات اعضای شعبه و صورت جلسه‌های تهیه شده در دستگاه ضبط است، گفت: برای استفاده از این دستگاه کارت ملی و یا شماره ملی و اصل شناسنامه برای دسترسی به شماره شناسایی موجود در آن لازم است و ابتدا با وارد کردن کد ملی و شماره شناسایی شناسنامه، دستگاه، هویت رأی دهنده و وضعیت رأی دادن و ندادن او در شعبه دیگر را اعلام می‌کند و سپس فرد برای دریافت تعرفه کاغذی رأی به متصدی مربوطه در شعبه مراجعه کرده و رأی خود را به صندوق می‌اندازد.

فرماندار اردستان خطاب به نامزدهای انتخاباتی، گفت: از سوی شهرداری‌ها نقاطی برای تبلیغات در نظر گرفته شده است، پس کاندیداها و طرفداران آن‌ها تبلیغات را در محل‌های مجاز نصب کنند. همچنین اگر مردم شکایتی از تخلفات احتمالی کاندیداهای دارند می‌توانند به هیات نظارت یا فرمانداری‌ها یا بخشداری مراجعه و مدارک و مستندات خود را ارائه دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha