• یکشنبه / ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۳:۰۰
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98112719764

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان:

آمادگی لازم جهت انجام ماموریت های بزرگ را داریم

آمادگی لازم جهت انجام ماموریت های بزرگ را داریم

ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان در نشست شورای اداری استان گفت: آمادگی لازم جهت انجام ماموریت های بزرگ را داریم.

دکتر تاجری در نشست شورای اداری استان سیستان و بلوچستان که با حضور دکتر امیری معاون امور مجلس رییس جمهور برگزار شد ضمن تبریک ایام از جهاددانشگاهی به عنوان نهادی علمی، انقلابی، دانش بنیان و همیشه و همه جا در صحنه و الهام بخش و موثر در کشور و پیشگام در توسعه علم، فن آوری و فرهنگ یاد کرد که در همه صحنه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی، تحقیقاتی، رسانه ای و کارآفرینی استان حضور دارد و ایفای نقش می کند.

وی ضمن تبیین کوتاه نوشتی از فعالیت ها و برنامه های جاری جهاددانشگاهی استان با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در دیدارهای گوناگون که مصداق عینی جوشش درونی انقلاب را همانا جهاددانشگاهی دانستند و ریاست محترم جمهوری که در بحث خودکفایی کشور به توان جهاددانشگاهی اشاره و اظهار داشت که این نهاد این استعداد را دارد و در مقام عمل هم نشان داده که می تواند کمک بزرگی برای دولت باشد خطاب به استاندار تصریح کرد: که در تاسی از این فرمایشات بزرگان، ما با بهره گیری از ظرفیت عظیم پژوهشگاه ها و دانشگاه ها و مراکز وابسته به این نهاد که به فرمایش رییس جمهور به گستره کل کشور است، آمادگی لازم را برای انجام ماموریت های بزرگ داریم.

وی افزود: از طریق ایجاد خودباوری در جوانان و دانش آموختگان و حمایت از ایده ها و ایجاد مراکز نوآوری و شکوفایی و خلاقیت و انبوه سازی تولیدات علمی دانشگاهیان، علم را تبدیل به محصول و محصول را تبدیل به ثروت می کنیم و در یک کلام " دانایی را به دارایی " تبدیل می کنیم، خلق مزیت می کنیم و فن آوری را به خدمت می گیریم.

رییس جهاددانشگاهی سیستان و بلوچستان با اشاره به فرمایش رهبری معظم انقلاب که فرمودند «جهاددانشگاهی نهالی نو رس و امید بخش بوده که هم اینک به درختی تناور و ثمر بخش تبدیل شده»، آغاز بهره برداری رسمی از مجهزترین کلینیک تخصصی دندانپزشکی شرق کشور را با حضور معاون رییس جمهور و استاندار و سایر مقامات عالی استان نمادی از خودباوری جهادگران دانشگاهی دانست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha