• دوشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۰:۲۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98112820399
  • خبرنگار : 50233

فرماندار سمنان در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد:

انصراف 5 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه

انصراف 5 داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه

ایسنا/سمنان فرماندار سمنان از انصراف 5 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه خبر داد.

سیدعباس دانایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شمار داوطلبمان حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه در حال حاضر به 28 نامزد رسیده است.
وی با بیان اینکه از ابتدای آغاز رسمی تبلیغات تا امروز 5 نامزد انصراف خود را به فرمانداری و ستاد انتخابات اعلام کردند تصریح کرد: 33 کاندیدای انتخابات در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه تاییدصلاحیت شده بود که با انصراف این پنج نامزد تعداد داوطلبان در این حوزه به بیست و هشت نامزد رسیده است.

فرماندار سمنان با اشاره به امکان انصراف تعداد دیگری از داوطلبان این حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: در چهار روز آینده احتمال انصراف افراد بیشتری نیز وجود دارد.

دانایی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص احتمال تاییدصلاحیت افراد جدیدی در این حوزه انتخابیه گفت: بعد از آغاز رسمی تبلیغات هیچ نامزدی در حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه تاییدصلاحیت نشده و شمار داوطلبان همان عدد اعلام شده قبلی است.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان از مهیا شدن این حوزه برای برپایی انتخاباتی پرشور خبر داد و در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص حائزین حق رای این شهرستان اظهار کرد: حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه 137 هزار واجد رای دادن دارد.

وی از پیش‌بینی 195 شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه سمنان،مهدیشهر و سرخه خبر داد و افزود: 136 شعبه اخذ رای در شهرستان سمنان، 39 شعبه اخذ رای در شهرستان مهدیشهر و 20 شعبه نیز در شهرستان سرخه برای جمع‌آوری آرای رای‌دهندگان پیش‌بینی شده است.

فرماندار سمنان ضمن دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات این دوره خاطرنشان کرد: مردم همواره پشتیبان نظام اسلامی بودند و مطمئنا در این دوره نیز با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر دلبستگی خود به کشور و نظام را نشان خواهند داد.
به گزارش ایسنا، با توجه به انصراف تعدادی از داوطلبان در حوزه های چهارگانه این استان، ایسنا پیگیر آخرین وضعیت انصرافی ها از چهار حوزه انتخابیه استان بوده اما متاسفانه سایر فرمانداران از پاسخگویی به پرسش ایسنا اجتناب کردند.
استان سمنان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی یازدهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha