• دوشنبه / ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98112820727

استاندار یزد در گفت‌وگو با ایسنا:

نمایندگان آینده یزد به توسعه متوازن و سند آمایش استان اهتمام کنند

نمایندگان آینده یزد به توسعه متوازن و سند آمایش استان اهتمام کنند

ایسنا/یزد استاندار یزد ایفای مسئولیت و وظایف قانونی نمایندگی را مهمترین انتظار از نمایندگان آینده استان در مجلس شورای اسلامی خواند و اهتمام به توسعه متوازن استان و نمود یافتن سند آمایش و سایر اسناد بالا دستی در فعالیت نمایندگان در پیگیری انتظارات را از آنها خواستار شد.

«محمدعلی طالبی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، در رابطه با انتظاراتی که از نمایندگان مجلس آینده وجود دارد، اظهار کرد: ایفای مسئولیت و وظایف قانونی نمایندگی، مهمترین انتظار از نمایندگان است چرا که متاسفانه در دوره‌های گذشته شاهد ارائه وعده‌هایی از سوی نمایندگان فراتر از این مسئولیت‌های قانونی به مردم بودیم یا برخی به حوزه‌ها و مسائل مختلف ورود داشتند که این مسئله منجر شده تا وظیفه و مسئولیت اصلی نمایندگی فراموش شود.

وی نسبت به توجه نمایندگان این دوره از مجلس شورای اسلامی به موضوع مذکور ابراز امیدواری کرد و گفت: امیدوار هستم که این نمایندگان به مسئولیت اصلی خود که تدوین قوانین مناسب برای مدیریت کشور است، واقف باشند و بر این اساس، اولویت‌های اصلی و اساسی کشور و نیازهای اصلی مردم را در نظر بگیرند و شاهد فعالیت خوب‌شان در کشور و استان باشیم.

استاندار یزد در حوزه مسائل اقتصادی به وجود مشکلات و پیچیدگی‌های امروز این حوزه اشاره و تصریح کرد: در این زمینه، نیازمند تدوین و سیاست‌گذاری و قانون‌گذاری مناسب هستیم که امیدواریم توسط نمایندگان مجلس به وی‍ژه نمایندگان استان مورد توجه قرار گیرد و در مسائل کلی کشور، نیازهای استان و مسائل استانی مشخص است.

وی تاکید کرد: مهمترین نکته‌ای که باید مورد توجه نمایندگان آینده استان قرار گیرد، توسعه متوازن استان و توجه به گسترش زیرساخت‌های توسعه در همه مناطق و برخورداری همه استان از امکانات و شرایط لازم برای توسعه است.

طالبی توجه و حرکت در چارچوب برنامه‌های کلان کشور و استان را از دیگر انتظارات استان از نمایندگان مجلس برشمرد و گفت: انتظار داریم که سند آمایش و سایر اسناد بالا دستی در فعالیت نمایندگان نمود پیدا کند و هر آنچه برای انتظارات مردم مورد پیگیری است، کاملاً در چارچوب برنامه‌های توسعه استان باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha