• سه‌شنبه / ۲۹ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 98112921844
  • منبع : نمایندگی دانشگاه اصفهان

۱۹۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار

۱۹۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار

ایسنا/اصفهان رئیس هیئت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از تجهیز ۱۹۴ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر، میمه و برخوار خبر داد.

اسفندیار تاجمیری، ظهر امروز (سه‌شنبه-۲۹ بهمن) در گردهمایی نمایندگان گروه‌ها، اقشار و اقوام مختلف شهرستان شاهین‌شهر و میمه، که در راستای جذب مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، با اشاره به پیشگامی بیش از یک قرن مردم ایران برای دستیابی به استقلال آزادی و پیشرفت، اظهار کرد: انتخابات دوم اسفند، سی و هفتمین انتخابات جمهوری اسلامی پس از پیروزی انقلاب است و مشارکت حداکثری مردم در آن، تجلی بخش دو رویکرد اساسی نظام یعنی مردم‌سالاری و اسلامی بودن آن، است.

وی، با اشاره به رقابت ۹ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و میمه، تصریح کرد: ۱۹۴ شعبه اخذ رأی در کل حوزه تجهیز شده که از این تعداد ۱۲۳ شعبه متعلق به شهرستان شاهین‌شهر و میمه است، همچنین در حوزه‌های فرعی اقلیت‌های مذهبی نیز در حوزه ارامنه جنوب ۲ نامزد و در حوزه ارامنه آشوری و کلدانی ۳ نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش ایسنا، رئیس هیئت اجرایی انتخابات حوزه انتخابیه شاهین‌شهر و میمه و برخوار، با بیان اینکه واجدان شرایط برای اخذ رأی در شهرستان شاهین‌شهر و میمه را ۱۶۸ هزار و ۸۰ نفر و برای شهرستان برخوار ۷۹ هزار و ۸۳۵ نفر است، تصریح کرد: آقایان واجد شرایط برای رأی‌گیری در شهرستان‌ شاهین‌شهر و میمه ۸۲ هزار و ۸۶۶ نفر و شهرستان برخوار نیز ۴۰هزار و ۸۲۳ نفر است و بانوان واجد شرایط نیز ۸۵ هزار و ۲۱۴ نفر در شاهین‌شهر و میمه و ۳۹هزار و ۱۳ نفر در برخوار هستند.

فرماندار شاهین‌شهر، با دعوت از آحاد مردم برای مشارکت پرشکوه در انتخابات، افزود: مردم با حضور در انتخابات از حق شهروندی خویش صیانت کنند و مشارکتی سازنده و تأثیرگذار در انتخابات و سرنوشت سیاسی خویش داشته ‌باشند.

تاجمیری، صیانت از آرای مردم را رسالت دستگاه اجرایی دانست و تصریح کرد: در حوزه انتخابیه ۹ نامزد با یکدیگر رقابت می‌کنند و مسئولت شرعی و قانونی همه مردم بوده و باید با مشارکت در انتخابات مانع سو استفاده و سو تعبیر دشمنان در راستای تصویرسازی از فاصله میان حاکمیت و مردم شده و انسجام ملی را تقویت ببخشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha