• چهارشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 98113022613
  • منبع : نمایندگی زنجان

/انتخاب درست/

آمادگی شهرستان خدابنده با پیش‌بینی ۱۵۴ شعبه اخذ رأی

آمادگی شهرستان خدابنده با پیش‌بینی ۱۵۴ شعبه اخذ رأی

ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده گفت: شهرستان خدابنده با پیش‌بینی ۱۵۴ شعبه اخذ رأی آماده برگزاری انتخاباتی باشکوه است.

ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: روز انتخابات در شهرستان خدابنده، ۱۵۴ شعبه اخذ رأی مستقر خواهد شد که ۱۰۲ شعبه روستایی و ۵۲ شعبه شهری بوده و همه تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات سالم اندیشیده شده است.

وی ادامه داد: در بخش سجاسرود، ۳۲ صندوق رأی مستقر خواهد شد، بخش بزینه‌رود ۳۳ شعبه کار اخذ رأی را بر عهده دارند و در بخش مرکزی و افشار نیز به ترتیب ۶۹ و ۲۰ شعبه اسقرار خواهد یافت.

فرماندار خدابنده تعداد واجدان شرایط برای رأی دادن در این شهرستان را ۱۱۸ هزار نفر عنوان کرد و گفت: ۱۱ کاندیدای نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این ماراتن سیاسی تأیید صلاحیت شدند و مردم نامزد موردنظر خود را در روز جمعه انتخاب می‌کنند.

این مسئول یادآور شد: ۳۰۰۰ نفر عوامل برگزاری انتخابات را تشکیل می‌دهند که شامل اعضای شعب، نمایندگان فرماندار، کاربران رایانه، بازرسان و سایر نیروها هستند و دوره‌های آموزشی را برای کسب آمادگی کامل در انتخابات سپری کردند.

وی با اشاره به اینکه صندوق‌های رأی از پنج‌شنبه تحویل داده می‌شود، عنوان کرد: انتخابات همزمان با سراسر کشور در روز جمعه، ۲ اسفندماه از ساعت ۸ صبح در ۱۵۴ شعبه اخذ رأی آغاز می‌شود و امیدواریم شاهد حضور حداکثری مردم در این روز سرنوشت‌ساز باشیم.

بیگدلی خاطرنشان کرد: کمیته پیشگیری از جرائم انتخاباتی تشکیل شده که نسبت به امحای تبلیغات غیرقانونی نامزدها و اخذ شماره حساب و کنترل آن برای شفاف‌سازی مالی کاندیداها اقدانات لازم را انجام می‌دهد، ضمن اینکه در کمیته رصد فضای مجازی نیز اگر تخلفاتی همچون تخریب نامزدها، تخریب چهره دولت و نظام و مواردی از این دست مشاهده شود، برخوردهای قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha