• چهارشنبه / ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ / ۲۱:۴۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 98113022927

رئیس بسیج دانشجویی کشور:

حراست از سرمایه‌های اجتماعی در گرو حضور پای صندوق‌های رأی است

حراست از سرمایه‌های اجتماعی در گرو حضور پای صندوق‌های رأی است

ایسنا/یزد رئیس بسیج دانشجویی کشور با بیان این‌که مقاومت، جوهره و رمز پیروزی در گام اول و دوم انقلاب است، گفت: با تشییع پیکر شهید سلیمانی، سرمایه اجتماعی دیگری برای ملت ایران خلق شد که حفظ آن در گرو حضور پای صندوق‌های رأی است.

«محمدجواد نیک روش» شب گذشته 29 بهمن در اجلاسیه مرکزی کنگره شهدای دانشجوی استان یزد و اجتماع ۳۰۰۰ نفره سلیمانی‌ها ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی اظهار کرد: حماسه‌ای که در تشییع شهید سیمانی خلق شد به عنوان نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود.

وی افزود: مسیری که شهید سلیمانی در نقطه پایان او اینگونه درخشید، مسیر مقاومت بود و اساسا شهادت نقطه پایانی یک عمر، مقاومت و مجاهدت است.

رئیس بسیج دانشجویی کشور، گفت: امروز که در طلیعه گام دوم انقلاب اسلامی هستیم با تحقق نظریه نظام انقلابی از رهیافت پاسخ به مسائل مردم  و کشور انقلاب اسلامی، کارآمدی نظام  می توانیم بیش از پیش حلاوت آن به کام مردم خواهد نشست.

نیک روش تصریح کرد: ما در آستانه حماسه بزرگ دیگر به نام انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم که این حماسه در کنار فارغ از مصادیق آرا، نفس حضور حداکثری پای صندوق های رای با اهمیت هست.

وی ادامه داد: با تشییع پیکر شهید سلیمانی که در دنیا مشابه ندارد سرمایه اجتماعی دیگری برای ملت ایران خلق شد که حفظ آن در گرو حضور پای صندوق های رای است.

رئیس بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: این چند روز تا برگزاری انتخابات برای گفتمان سازی نسبت به شاخص های مجلس طراز گام دوم انقلاب اسلامی و افزایش حضور مردم پای صندوق های رای، بسیار اثرگذار است.

وی در پایان گفت: این که ما همه ظرفیت های دانشگاه را برای حل مساله های انقلاب اسلامی به پای کار بیاوریم، یکی از تکالیف ما در انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha