• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۸:۱۴
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98120200510
  • خبرنگار : 71565

/روز انتخاب/

گزارش خبرنگار ایسنا از حوزه رای‌گیری حسینیه ارشاد

گزارش خبرنگار ایسنا از حوزه رای‌گیری حسینیه ارشاد

همزمان با آغاز زمان اخذ رای انتخابات یازدمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور، شعبه اخذ رای حسینیه ارشاد نیز کار خود را آغاز کرد.

به گزارش ایسنا، هم اکنون پس از گذشت لحظاتی از   ساعت ۸ صبح  کار رای گیری با حضور اعضای شعبه اخذ رای در حسینیه ارشاد آغاز شد.

آقای افشار ۴۲ ساله اولین نفری است که رای خود را به صندوق اخذ رای حسینه ارشاد انداخت. وی به ایسنا گفت که به هیچ وجه از صندوق آرا دست نمی‌کشد و از حقوق خود در کشوری که بر اساس مردم‌سالاری دینی بنا شده صرف نظر نخواهد کرد.

یک شهروند تهرانی با حضور در حسینیه ارشاددر میان رای دهندگان شکلات توزیع می‌کند و از آن ها به دلیل حضور در پای صندوق رای تشکر می کند.

اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد حضور می‌یابند.

زوج تهرانی در حسینیه ارشاد در حاشیه انتخابات سلفی انداختند.

مادر ۷۰ ساله ایرانی برای شرکت در انتخابات به حسیینه ارشاد  آمد و دلیل آمدن خود را اینگونه به ایسنا گفت: دشمنان ما قصد داشتند ما در انتخابات شرکت نکنیم، ولی ما در انتخابات شرکت می‌کنیم تا دروغ‌های آن‌ها برملا شود، آمریکا ما را تحریم کرد تا ما ناامید شویم، ولی موفق نشد و مردم در انتخابات شرکت کردند.

رای گیری در حسینیه ارشاد در حالی ادامه دارد که تعداد زیادی از خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و تصویر برداران داخلی و خارجی انگلیسی زبان و عرب زبان اخبار مشارکت مردم را به سر تا سر جهان مخابره می‌کنند، این در حالیست که هیچ گونه محلی برای اسکان خبرنگاران در نظر گرفته نشده است.

رای گیری همچنان در حسینیه ارشاد ادامه دارد و با گذشت ساعات اولیه انتخابات بر حضور مردم افزوده می شود، رسانه های داخلی و خارجی مستقر در این شعبه نیز سعی دارند به وظیفه ذاتی خود عمل کرده و اخبار مشارکت مردم را پوشش دهند.

تعدادی از مردم ضمن حضور در شعب اخذ رای‌، پلاکاردهایی با مضامین حضور پرمعنا در دست دارند. 

با گذشت بیش از ۸ ساعت از آغاز به کار رسمی انتخابات در کشور تعداد زیادی از شهروندان تهرانی در حوزه اخذ رای حسینیه ارشاد حضور پیدا کرده و رای خود را به صندوق انداختند.

 عظیمی رییس یکی از صندوق اخذ رای مستقر در حسینیه ارشاد در همین خصوص به ایسنا گفت: این حوزه همیشه حوزه شلوغی است، در این حوزه ۴ صندوق اخذ رای مستقر است؛ تا این لحظه از مجموع هزار تعرفه ای که به صندوق ما داده اند ۴۱۰ تعرفه مصرف کردیم که در واقع تاکنون در این حوزه حدود ۱۶۰۰ اخذ رای را شاهد بودیم.

وی ادامه داد: حضور نسبتا خوب است.

لحظه اقامه اذان مغرب به افق تهران همچنان کار اخذ رای در حسینیه ارشاد ادامه دارد و مردم کماکان در این حوزه برای شرکت در انتخابات حضور پیدا می کنند.

در این حوزه رای‌گیری پس از تمدید ساعت مقرر اخذ رای نیز همچنان صندوق های مستقر در حوزه در حال دریافت آراء شهروندان تهرانی بوده‌اند.

در ساعات پایانی اخذ رای  بسیاری از شهروندان برای شرکت در انتخابات در حسینیه ارشاد حضور پیدا  کردند؛ خبرنگاران و روزنامه نگاران مستقر در این شعبه اخذ رای نیز همچنان تلاش داشتند تا اخبار مشارکت تهرانی ها را مخابره کنند.

با اتمام زمان مقرر اخذ رای در کشور درب‌های حوزه حسینیه ارشاد نیز بسته شد و صرفا افرادی که در داخل حسینیه هستند می توانند در انتخابات شرکت کنند.

پس از اتمام کار اخذ رای آخرین  افراد حاضر در حسینیه ارشاد  فک پلمپ صندوق های رای با حضور عوامل اجرایی و نظارتی و بازرسی انجام شده و کار شمارش رای در این حوزه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha