• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۰۶
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 98120200564
  • خبرنگار : 71132

/روز انتخاب/

گزارش ایسنا از حسینیه جماران

گزارش ایسنا از حسینیه جماران

جمعی از مسئولان و مردم از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در حسینیه جماران در انتخابات شرکت کردند.

به گزارش ایسنا، حسینیه جماران از ساعات اولیه آغاز رای گیری برای انتخابات مجلس یازدهم و میان‌دوره‌ای خبرگان شاهد حضور جمعی از مردم و مسئولان بود.
محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه، محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید، محسن هاشمی رئیس شورای شهر و علی یونسی وزیر سابق اطلاعات از جمله مسئولان و چهره‌های سیاسی بودند که در ساعات اولیه صبح امروز رای خود را در حسینیه جماران به صندوق انداختند.

از میان چهره‌های سیاسی که پیش از ظهر امروز با حضور در این حوزه انتخابیه رای خود را به صندوق انداختند محمد جواد ظریف جزو اولین هایی بود که در دقایق اولیه رای گری رای داد .

وزیر امور خارجه بعد از رای دادن با بیان اینکه مردم علیرغم گلایه‌ها، خودشان می‌خواهند سرنوشت خودشان را تعیین کنند، گفت: مردم نمی‌گذارند یک نفر در واشنگتن برای‌شان تصمیم بگیرد.

در میان چهره های سیاسی حجت الاسلام علی یونسی ، سید حسن خمینی، معصومه ابتکار،سید محمد خاتمی و امامی کاشانی  از جمله افردای بودند که پیش از ظهر امروز در حسینه جماران رای خود را به صندوق انداختند.

حجت‌الاسلام یونسی وزیر اسبق اطلاعات  بعد از رای دادن با بیان اینکه مشارکت بالا موجب تحکیم وحدت ملی و امنیت ملی می‌شود، گفت: در اصل مشارکت تردید نکنیم.

محمد رضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی پس از رای دادن با بیان اینکه ایران مردمی ترین حکومت را دارد، بر اهمیت نقش حضور مردم در انتخابات تاکید کرد.

محمدباقر نوبخت، حجت الاسلام یاسر خمینی از یادگاران امام راحل، عفت مرعشی همسر مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی ، زهرا مصطفوی دختر امام خمینی(ره)، فاطمه طباطبایی همسر مرحوم سید احمد خمینی و امام جمارانی از جمله شخصیت‌هایی بودند که در حسینیه جماران پیش از ظهر امروز رای دادند.

جمعی از رای‌دهندگان در حسینیه جماران نماز ظهر و عصر را به امامت آیت‌الله امامی کاشانی امام جمعه وقت تهران اقامه کردند.

محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور نیز که پیش از ظهر امروز به همراه رییس جمهور در ستاد انتخابات کشور حضور یافته بود بعداز ظهر به همراه همسرش در حسینیه جماران رای خود را به صندوق انداخت.

سید رضا صالحی رییس کمیته ملی المپیک و مسعود سلطانی فر  و آیت الله حسن صانعی از جمله چهره‌های شناخته‌ شده‌ای بودند که عصر امروز در حسینیه جماران رای دادند.

تعداد زیادی خبرنگار، عکاس و تصویربردار برای پوشش انتخابات در حسینیه جماران مستقر بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha