• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۵۶
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98120200646
  • منبع : نمایندگی سمنان

/روز انتخاب/

استاندار سمنان: راه موثر مقابله با فشار حداکثری حضور حداکثری در انتخابات است

استاندار سمنان: راه موثر مقابله با فشار حداکثری حضور حداکثری در انتخابات است

ایسنا/سمنان استاندار سمنان راهکار موثر مقابله با فشار حداکثری امریکا را حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ارزیابی کرد.

علیرضا آشناگر در حاشیه بازدید از یک شعبه اخذ رای در مسجد المهدی سمنان ضمن آنکه رای خود را به صندوق ریخت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید از برخی شعبات اخذ رای در ساعات اولیه انتخابات نشان می‌دهد که حضور مردم در انتخابات حضور خوب و پررنگی خواهد بود.

وی این حضور پررنگ را نشان از دلبستگی مردم به انقلاب و ادامه راه آن دانست و افزود: این حضور گویای این است که مردم با نشاط و سرزندگی و با امید به ادامه راه انقلاب در پای صندوق‌های رای حاضر شدند.

این مقام ارشد اجرایی با بیان اینکه حضور مردم حاوی پیام‌هایی برای دوستداران و دشمنان نظام است ادامه داد: پیام روشن این حضور برای دوستداران انقلاب امید به آینده‌ای روشن و فتح قله‌های توسعه و رفاه و پیام آن برای دشمنان نظام نیز ناامیدکننده خواهد بود چرا که می‌بینند مردم کماکان در صفوف به هم پیوسته پولادین ومقاوم در برابر دشمنان ایستاده‌اند.

وی بر لزوم حضور حماسی در انتخابات تاکید و تصریح کرد: راهکار موثر مقابله با فشار حداکثری امریکا بی‌تردید، حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است و مردم بارها این حضور حداکثری را به دنیا نشان دادند و امروز دوم اسفندماه نیز بار دیگر این حضور را به روئت و رخ جهانیان خواهند کشید.

استاندار سمنان همچنین از وجود امنیت در همه شعبات اخذ رای خبر داد و گفت: اعضای شورای تامین استان و خصوصا نیروی انتظامی استان از ماه‌ها قبل مقدمات برگزاری امن انتخابات را در استان فراهم کردند و امروز در همه 638 شعبه اخذ رای انتخابات در امنیت کامل برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیاری از همکاران ما و از جمله نیروی انتظامی و ستاد انتخابات از 9 ماه پیش مقدمات فرآیند انتخابات را آغاز کردند اضافه کرد: در همه این ماه‌ها مجموعه‌ای متعددی مشغول تهیه مقدمات اجرایی انتخابات بودند.


انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha