• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98120200847
  • خبرنگار : 50184

/روز انتخاب/

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه: کمبود تعرفه نداریم

دبیر ستاد انتخابات کرمانشاه: کمبود تعرفه نداریم

ایسنا/کرمانشاه دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اعلام اینکه مشکل کمبود تعرفه نداریم، گفت: اگر حتی مشارکت 100 درصدی مردم در انتخابات را داشته باشیم، باز حدود 20 تا 30 درصد تعرفه اضافه ذخیره و در اختیار فرامانداری ها قرار داده‌ایم.

بهرام سلیمانی در ستاد انتخابات استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، بااشاره به آغاز فرآیند رای گیری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه از ساعت 8 صبح امروز(دوم اسفند)، اظهار کرد: از زمان شروع رای گیری تا این لحظه مشکل خاصی در سامانه اخذ رای نداشته ایم و انتخابات به خوبی درحال برگزاری است.

وی تصریح کرد: 1585 شعبه اخذ رای در استان کرمانشاه شامل 964 شعبه ثابت و 621 شعبه سیار درحال اخذ رای مردم استان هستند.

دبیر ستاد انتخابات استان بااشاره به جمعیت یک میلیون و 564 هزار و 413 نفری واجد شرایط رای دادن در استان، عنوان کرد: اگر حتی اگر مشارکت 100 درصدی داشته باشیم، حدود 20 تا 30 درصد برگه تعرفه مازاد ذخیره و در اختیار فرمانداری ها قرار داده ایم.

وی در ادامه با تاکید بر ممنوع بودن هر نوع تبلیغ و  نصب پوستر کاندیداها در اطراف شعب اخذ رای افزود: به مسئولین حوزه های رای گیری تاکید کرده‌ایم که با تبلیغ و خرید فروش رای در اطراف شعب اخذ رای با همکاری نیروی انتظامی برخورد کنند و البته تاکنون موردی نیز در استان نداشته‌ایم.

سلیمانی با اشاره به اختیاری بودن استفاده از استامپ در زمان رای دادن، عنوان کرد: باتوجه به وجود دستگاه های احراز هویت در داخل شعب و به منظور رعایت مسائل بهداشتی، استفاده از استامپ اختیاری است، اما در مجموع در همه شعب مسائل بهداشتی کاملا رعایت می شود.

وی در خصوص مدت زمان رای گیری در شعب اخذ رای هم گفت: طبق قانون زمان اولیه رای گیری 10 ساعت و تا ساعت 18 است که در صورت نیاز این زمان تمدید می شود، البته ساعت 24 امشب بصورت اتوماتیک سامانه رای گیری قطع خواهد شد، بنابراین از هم استانی ها می خواهیم حضور خود در پای صندوق های رای را به اواخر وقت موکول نکنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha