• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 98120201070
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

/روز انتخاب/

امام جمعه کرمانشاه: با حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمنان از مواضعشان عقب می‌نشینند

امام جمعه کرمانشاه: با حضور گسترده مردم در انتخابات، دشمنان از مواضعشان عقب می‌نشینند

ایسنا/کرمانشاه امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای موجب عقب نشینی دشمنان از مواضعشان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

آیت الله مصطفی علما در خطبه‌های این هفته نمازجمعه کرمانشاه با دعوت همه مردم به حضور در پای صندوق های اخذ رای، اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه شرعی و ملی همه مردم است و در این روز هیچکس نباید در خانه بماند و پای صندوق های اخذ رای حاضر نشود.

به گزارش ایسنا، آیت الله علما با بیان اینکه همه ما باید مروج و تبلیغ کننده انتخابات باشیم، گفت: باید مردم را به حضور در پای صندوق های رای تشویق کنیم،  زیرا این حضور موجب عظمت بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: انتخابات آبروی نظام است و باعث تقویت نظام خواهد شد. حضور مردم در این عرصه به مانند دیگر عرصه های حمایت از نظام موجب می شود دشمنان و در راس آنها آمریکا از مواضع خود علیه ما عقب نشینی کنند که نمونه آن را بارها دیده ایم.

وی باب یان اینکه حضور در عرصه هایی به مانند انتخابات باعث تقویت انقلاب خواهد شد، عنوان کرد: حدود 300 هزار شهید برای حفظ انقلاب داده ایم و امروز هم نباید نسبت به سرنوشت انقلاب بی‌تفاوت باشیم. کسی که در انتخابات شرکت نکند یعنی سرنوشت و آینده کشور برایش اهمیتی ندارد.

آیت‌الله علما ادامه داد: اگر چه مشکلات و گرانی و بیکاری در کشور وجود دارد، اما راهش این نیست که رد انتخابات شرکت نکنیم و با صندوق ها قهر باشیم. این حضور گسترده موجب اقتدار و پیشرفت روزافزون کشور خواهد شد.

وی گفت: در انتخابات دو موضوع بسیار مهم است، یکی اینکه همه واجدین شرایط پای صندوق ها حاضر شوند و رای دهند و دیگر اینکه افراد اصلح را انتخاب کنیم تا مجلسی قوی شکل بگیرد.

امام جمعه کرمانشاه همچنین با بیان اینکه باید بصیر و آگاه باشیم، گفت: با وجود همه مشکلات و تحریم ها، امروز ایران اسلامی به کشوری مقتدر تبدیل شده و یکی از جلوه های نمایش این عظمت و اقتدار همین حضور در انتخابات است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha