• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 98120201121

/روز انتخاب/

امام‌جمعه گرگان: با مشارکت در انتخابات، قدرت مردمی ایران را به دشمنان نشان دهیم

امام‌جمعه گرگان: با مشارکت در انتخابات، قدرت مردمی ایران را به دشمنان نشان دهیم

ایسنا/گلستان امام‌جمعه گرگان بابیان اینکه برد قدرت مردمی، خیلی بیشتر از برد قدرت نظامی است، گفت: مردم با حضور پرشور در انتخابات، این قدرت را به دشمنان‌مان نشان دهند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته گرگان بابیان اینکه امروز، روز بزرگ امتحان ملت ایران است، اظهار کرد: امروز، روز نشان دادن عظمت، استقلال و عزت جمهوری اسلامی ایران به همه جهانیان مخصوصاً دشمنان است.

وی بابیان اینکه شرکت انتخابات، یک مسئولیت اجتماعی است، افزود: کشور نیاز به قدرت‌نمایی دارد؛ اگر قدرت داشته باشیم، دشمن بالاخره ناچار می‌شود سر جایش بنشیند. البته الان هم به جایگاه قدرت رسیده‌ایم؛ نگاهی که آمریکا به ایران دارد با کشورهای اطراف ما از جمله عربستان سعودی، امارات، قطر، بحرین و... فرق دارد و این‌ها اصلاً به‌حساب نمی‌آیند.

نماینده ولی‌فقیه در گلستان بیان کرد: کاری که در پایگاه نظامیان آمریکایی در عین الاسد انجام دادیم، خیلی مهم بود و نشانه قدرت ماست اما مهمتر از قدرت نظامی، قدرت مردمی است.

نورمفیدی تصریح کرد: هرکسی که به کشور علاقه مند است، در انتخابات شرکت کند و قدرت مردمی ما را هر چه بیشتر به دشمنان نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق جهاد، همین موضوع است، گفت: این جهاد، یک جهاد بی‌دردسر است اما پرمعنا است. امیدواریم مردم در انتخابات حضور یابند و هر چه زودتر هم این کار را انجام دهند و رای دادن خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

امام‌جمعه گرگان با اشاره به فرارسیدن ماه رجب از هفته آینده، گفت: این ماه از ماه‌های بسیار بابرکت الهی است. در روایتی از پیامبر اکرم(ص) آمده است که ایشان فرمودند"ماه رجب ماه خداست، ماه شعبان ماه من است و ماه رمضان ماه امت من است ".

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha