• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۱۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98120201225
  • منبع : نمایندگی ایلام

امام جمعه ایلام:

حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه منتخبان را سنگین‌تر می‌کند

حضور پرشور مردم در انتخابات وظیفه منتخبان را سنگین‌تر می‌کند

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس ، وظیفه منتخبان و دیگر مسئولان را سنگین‌تر می‌کند.

حجت‌الاسلام و المسلمین « الله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته، اظهار کرد: امروز مردم  با انگیزه و غیرت ملی و دینی وارد عرصه انتخابات شدند چرا که انتخابات را جهاد و آبروی نظام می‌دانند و اینک مسئولان هستند که با خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم، وظیفه خود را در قبال مردم به نحو احسن انجام دهند.

وی با بیان اینکه حضور مردم در این انتخابات سرنوشت‌ساز خواهد بود و آنچه دشمن را مایوس می‌کند، همین حضور مردم در پای صندوق‌های رای و آرامش در انتخابات است، تصریح کرد: مردم فهیم ایران اسلامی می‌دانند هر رای آنها به مثابه سنگری مستحکم در برابر دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام است و آمده‌اند تا با انتخاب صحیح و حضور خود، مجلسی قوی، مقتدر و کارآمد تشکیل دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به اینکه نمایندگان پیروز باید با برنامه و اشراف به وظایف نمایندگی و مجلس وارد عمل شوند، اضافه کرد: نمایندگان منتخب مردم باید آگاه باشند که مجلس محل خدمت‌رسانی به جامعه است و آنجا را مکانی برای رقابت در کسب اندوخته‌های دنیوی ندانند.

کریمی‌تبار ادامه داد: کسانی که امروز به عنوان نمایندگان مردم انتخاب می‌شوند باید خود را نماینده حزب، جناح، شهر یا قبیله خاصی ندانند بلکه آنها نماینده کل استان هستند و باید از تجارب و برنامه‌های رقبای خود، نمایندگان کنونی و ادوار گذشته در راستای پیشبرد اهداف خود برای توسعه استان استفاده کنند.

نماینده ولی‌فقیه با بیان اینکه منتخبان امروز مردم  بعد از اعلام نتیجه به شکرانه اعتماد عمومی به آنها  سجده شکر به جای آورند و و وظیفه شناس باشند، گفت:  انتخابات دارای ۲ بعد انتخاب خوب و انتخابات خوب است که انتخابات خوب با حضور حداکثری و پرشور مردم در شعب اخذ رای به سرانجام می‌رسد و انتخاب خوب نیز همان برگزیدن فرد شایسته، امین، آگاه به مسائل، کاردان، شجاع و صادق است و مقام معظم رهبری در سخنرانی‌های اخیر خود به کرات ویژگی‌های یک نماینده و مجلس خوب را برای همگان تشریح کرده‌اند.

کریمی‌تبار تاکید کرد: مردم بصیر انقلاب اسلامی خوب می‌دانند که حضور در عرصه انتخابات و مشارکت در اخذ رای ارتباطی با مشکلات و ناملایمات موجود در جامعه و بدعهدی‌ها ندارد و رای دادن در واقع دفاع از اسلام و کشور و مبارزه با خیال‌های خام دشمنان نظام و دین مبین اسلام است.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات نسبت به آرای مردم امین و امانتدار باشند و مسوولان با کسانی که به آرای مردم خیانت و از اعتماد آنها سوء‌استفاده می‌کنند برخورد جدی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به حلول ماه مبارک رجب اشاره کرد و گفت:  این ماه دروازه خودسازی به ماه مبارک رمضان است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha