• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۸:۴۶
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98120201355

/روز انتخاب /

استاندارسیستان وبلوچستان: حضور در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی موکول نکنید

استاندارسیستان وبلوچستان: حضور در پای صندوق های رای را به ساعات پایانی موکول نکنید

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: واجدین شرایط از موکول کردن حضور خود در پای صندوق های رای و اخذ رای در ساعات پایانی انتخابات خودداری کنند.

احمدعلی موهبتی گفت: این انتخابات با دوره های انتخابات قبلی تفاوت هایی دارد و در ساعت ۲۴ خاتمه پیدا می کند.

وی گفت: در این انتخابات نظم و استفاده از امکانات جدید که مهمترین آن دستگاه‌های احراز هویت است در محل صندوق ها وجود دارد.

وی ادامه داد: دستگاه احراز هویت از آرای تکراری و مباحثی که در عدم سلامت انتخابات اثرگذار است جلوگیری می کند.

استاندار سیستان وبلوچستان اظهار داشت: با توجه به اینکه این انتخابات در بستر الکترونیک صورت می‌گیرد و شرایط الکترونیکی بر شعب حاکم است، رای گیری بعد از ساعت ۲۴ به صورت خودکار قطع خواهد شد و دیگر شرایط اخذ رای وجود ندارد؛ لذا از مردم استان سیستان و بلوچستان می خواهم که رای گیری را به ساعات انتهایی موکول نکنند .

موهبتی گفت : روند انتخابات از ساعت ۸ صبح در هزار و ۶۸۹ صندوق اخذ رای در شش حوزه انتخابیه به خوبی در جریان است و همه دست اندرکاران انتخابات اعم از ناظرین و مجریان پای کار هستند .

وی با اشاره به فرموده امیرمومنان حضرت علی علیه السلام که از مردم به عنوان ستون های دین یاد می‌کند، حضور مردم در انتخابات و در صحنه های مختلف را ستون های نظام عنوان کرد که اگر این حضور نباشد ستون‌های یک کشور و حکومت متزلزل می شود .
موهبتی افزود: گزارش‌های واصله از تمام صندوقهای اخذ رای حکایت از مشارکت پرشور مردم دارد و حضور مردم سیستان و بلوچستان در عرصه انتخابات پرشورتر از دوره‌های قبل است و به جهت حساسیت‌هایی که دشمن در کمرنگ‌تر کردن حضور مردم ایجاد کرده است ،به کوری چشم دشمنان شاهد مشارکت پرشور مردم در پای صندوق‌های اخذ رای هستیم .

استاندار سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در برخی حوزه‌های انتخابی درشعب ترافیک انتخاباتی وجود دارد لذا واجدین شرایط می توانند با استفاده از بستر تلفن همراه با مراجعه به سایت وزارت کشور به آدرس moi.ir اپلیکیشنی را نصب کنند و از نزدیکترین شعبه اخذ رای با خبر شوند و به نزدیکترین شعبه محل سکونت خود مراجعه کنند .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha