• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۹:۱۰
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 98120201373
  • خبرنگار : 50310

/روز انتخاب/ نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

مجلس یکی از ارکان اداره کشور است

مجلس یکی از ارکان اداره کشور است

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: مجلس یکی از سه رکن اداره کشور است که وظیفه قانون‌گذاری و نظارت برعهده دارد و ادامه روند دو قوه دیگر وابسته به آن است.

حجت‌الاسلام والمسلیمن احمدرضا شاهرخی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از تمام افراد پیدا و پنهان در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و از اصحاب رسانه جهت اطلاع‌رسانی‌هایی که انجام دادند تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به این‌که ۲۵۰ سال نظام سلطه برای اسلام‌زدایی برنامه‌ریزی کرد، عنوان کرد: این برنامه‌ریزی‌ها در ۲۲ بهمن ۵۷ با رهبری امام(ره) و جانفشانی ملت مبارز ایران و مردم جهادگر لرستان به تباهی منتهی شد و آنچه باقیمانده حضور مردم در صحنه‌های انتخابات مختلف بوده که حاصل آن مبارزات است.

شاهرخی ادامه داد: برای رقم زدن چنین روزی که ما خود برای خود تصمیم بگیریم و انتخاب کنیم، از ۱۵ خرداد سال ۴۱ ملت ایران در تقابل با استکبار و استبداد بودند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: مردم مسلمان و متعهد لرستان با حضورشان در انتخابات سهم خود در قانونگذاری را به کسی دیگر واگذار می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که مجلس یکی از سه رکن اداره کشور است که وظیفه قانون‌گذاری و نظارت برعهده دارد و سیاست‌های کلان را دنبال می‌کند، و ادامه روند دو قوه دیگر وابسته به مجلس است، عنوان کرد: باید ما با شور و شعف حاضر شویم چراکه حق و تکلیف است.

شاهرخی ادامه داد: حق است و کسی نمی‌تواند افراد واجد شرایط را از رأی دادن منع کند و تکلیف است چون یکی‌از سه ضلع اداره کشور است و بودنش در چرخش و اداره دو قوه دیگر تأثیر دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: شما مردم با حضورتان آن تجلی شعور و عقلانیت را رقم می‌زنید و با آمدن پای صندوق رأی حضورتان در ۲۲ بهمن امسال را تکمیل می‌کنید.

وی تأکید کرد: آنچه رقم می‌خورد سربلندی و موفقیت ملت شریف ایران است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha