• جمعه / ۲ اسفند ۱۳۹۸ / ۲۰:۱۴
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98120201416
  • خبرنگار : 50042

/روز انتخابات/

فرماندار شهرستان رودبار: صندوق سیار اخذ رای برای ساکنین پشت سد شهربیجار با قایق ارسال شد

فرماندار شهرستان رودبار: صندوق سیار اخذ رای برای ساکنین پشت سد شهربیجار با قایق ارسال شد

ایسنا/گیلان فرماندار شهرستان رودبار با اشاره به مشارکت حداکثری مردم این شهرستان در انتخابات، گفت: صندوق سیار به تمام محورهای صعب‌العبور و کوهستانی رودبار ارسال شد و حتی برای ساکنین پشت سد شهربیجار صندوق سیار با قایق ارسال شد.

محمدصالح ضیایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مردم رودبار همگام با دیگر مردم استان در نخستین انتخابات گام دوم انقلاب حماسه آفریدند، اظهار کرد: آنچه که بسیار مورد توجه بود حضور حماسی جوانان، زنان، مردان و رای اولی‌های شهرستان رودبار از نخستین ساعات اخذ رای پای صندوق‌های رای بود.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به حضور موثر و حداکثری مردم شهرستان رودبار در انتخابات، افزود: این حضور را از نخستین ساعات اول صبح در تمام مناطق شهرستان شاهد بودیم، از مردم درخواست داریم هرچه سریع‌تر برای رای دادن حضور پیدا کنند.

وی با بیان اینکه همه امکانات لازم با ۲۵۰۰ عوامل اجرایی، انتظامی و امنیتی انتخابات شهرستان رودبار را مدیریت می‌کند، تصریح کرد: از مردم شهرستان رودبار تقاضا داریم نظم و آرامش را در حوزه‌های شعب اخذ رای رعایت کنند و هماهنگی و همکاری خوبی با اعضای شعب داشته باشند.

ضیایی با بیان اینکه ۱۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان رودبار در نظر گرفته شده است، ادامه داد: از این تعداد شعب اخذ رای ۵۲ شعبه ثابت و ۶۹ صندوق اخذ رای سیار است که ۵۸ شعبه شهری و ۶۳ شعبه روستایی است.

وی در خصوص ساکنین پشت سد شهربیجار گفت: ساکنین پشت سد شهربیجار ۳۷ نفر واجد شرایط رای داشتند که برای اخذ رای آنها صندوق سیار با قایق ارسال شد.

فرماندار شهرستان رودبار گفت: یک روز قبل از انتخابات تمامی محورهای صعب العبور و کوهستانی توسط گریدر بازگشایی شد و امروز صندوق سیار به تمامی نقاط شهرستان رودبار ارسال شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha