• شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۳۰
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 98120301653
  • خبرنگار : 50130

نتایج نهایی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان اعلام شد

نتایج نهایی انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه قروه و دهگلان اعلام شد

ایسنا/کردستان بر اساس آمار نهایی از بین نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پرویز اوسطی با کسب ۱۷۱۹۶ رأی به بهارستان راه یافت.

مردم شهرستان های قروه و دهگلان روز دوم اسفند ماه باحضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از بین ۱۵ داوطلب، پرویز اوسطی را انتخاب کردند.  

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه قروه و دهگلان در گفت و گو با خبرنگاران با تقدیر از حضور خوب مردم در پای صندوق های أخذ رأی اظهار داشت: ۱۷۸ شعبه اخذ رأی در دو حوزه انتخاباتی شهرستان قروه و دهگلان در نظر گرفته شد که از این تعداد ۷۰ شعبه در دهگلان و ۱۰۸ شعبه در قروه قرار داشت. 

حسین الماسی با تقدیر از همکاری های هیئت اجرایی انتخابات، هیئت نظارت انتخابات، اعضای شورای تامین، ائمه جمعه و جماعات و نهادهای انقلابی ادامه داد: در شهرستان قروه ما یک انتخابات بسیار سالم و در کمال امنیت را برگزار کردیم و هیئت های نظارتی و بازرسی نیز از اکثر شعبه ها بازدید کردند و رضایت کاملی از نحوه برگزاری انتخابات داشتند.

 به گفته رئیس ستاد انتخابات شهرستان قروه در این دوره از انتخابات مجلس از مجموع آرای مأخوذه به تعداد ۷۳ هزار و ۱۶۲ رأی، تعداد ۶۷ هزار و ۵۹ رأی صحیح و ۶ هزار و ۱۰۳ رأی باطله به صندوق اخذ رأی رفته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قروه حسین الماسی با اعلام آمار نهایی رأی های اخذ شده، اظهار کرد: «پرویز اوسطی»  با  تعداد ۱۷ هزار و ۱۹۶ رأی به عنوان نماینده مجلس یازدهم وارد بهارستان شد.

وی همچنین از ۱۳ هزار و ۴۵۰ رأی به نام «حبیب اله محمدی تلوار»،۱۰ هزار و ۴۵۶ رأی به نام «محمدقربان کیانی»، هفت هزار و ۸۸۷ رأی به نام «محمد خالدیان» خبر داد.

الماسی در ادامه آرای کسب شده توسط «هادی عبدالملکی» را سه هزار و ۴۷۸ رأی، «فاطمه فرهادی» را سه هزار و ۱۸۲ رأی، «مرتضی جوانمردی» را ۳ هزار و ۹۸ رأی، «برزو سهرابی نور» با هزار و ۹۰۲ رأی و «حسین مفاخری» با هزار و ۵۴۶ رأی دانست.

مطابق گفته های رئیس ستاد انتخابات قروه در ادامه «خالد رضایی» دارای هزار  و ۴۴۰ رأی، «هوشنگ بختیار» دارای هزار و ۲۰۵ رأی، «مسعود مفاخری» با ۹۹۵ رأی، «فتح اله پناهی» با ۶۷۸ رأی، «مجتبی رضایی» با ۲۹۹ رأی و «فردین محمدی» با ۲۴۷ رأی در ردیف های بعدی قرار گرفته اند. 

حسین الماسی گفت که درصد مشارکت مردم شهرستان قروه و دهگلان ۴۸ درصد بوده و مشارکت مردم شهرستان قروه هم با ۵۱ درصد صورت گرفته است.   

وی همچنین میزان مشارکت در دوره قبل را ۷۲ درصد اعلام کرد.

 انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۳ ۰۹:۴۴

https://t.me/joinchat/AAAAAFLwhMYaiqjrdR5TLw