• شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 98120302111
  • خبرنگار : 50038

«احد آزادیخواه» و «هادی بیگی‌نژاد» از ملایر راهی مجلس شدند

«احد آزادیخواه» و «هادی بیگی‌نژاد» از ملایر راهی مجلس شدند

ایسنا/همدان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور دیروز در ملایر با ‏حضور پر شور مردم ولایتمدار برگزار شد و سرانجام منتخبین مردم در یازدهمین دوره ‏انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه ملایر مشخص شدند.‏

در شهرستان ملایر از ۲۳ نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی، احد آزادیخواه با ۳۶ هزار و ۴۷۸ رأی و هادی بیگی نژاد با ۲۲ هزار و ۵۳ رأی به مجلس راه یافتند. در ملایر ۲۳۱ هزار و ۹۵۷ نفر واجد شرایط رأی بودند و ۱۹۹ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه بود که میزان آراء مأخوذه ۸۵ هزار و ۴۸۱ رأی و میزان مشارکت در شهرستان ملایر ۳۶.۸ درصد بوده است.

در این دوره از انتخابات مجلس احد آزادیخواه یکه تاز یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر شد و با کسب اکثریت آراء مأخوذه به تعداد ۳۶ هزار و ۴۷۸ رأی و با اختلاف چشمگیر نسبت به رقبای خود برای دومین بار متوالی منتخب مردم ملایر در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

با اعلام این نتایج شورای ائتلاف نیروهای انقلابی شهرستان ملایر در پیامی از مشارکت مردم ملایر تقدیر کرد، در این پیام آمده است: «با سلام و تبریک این موفقیت به دو نماینده جوان و انقلابی شهرمان حجت الاسلام احد آزادیخواه و دکتر هادی بیگی نژاد، از زحمات همه نیروهای انقلابی بخش های مختلف روستایی، محلات شهر ملایر، اقشار و اصناف، به ویژه دانشجویان برادر و خواهر که به هر نحو ممکن تلاش شبانه روزی کردند تا این دو کاندیدای شورای ائتلاف موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی شوند صمیمانه کرده و موفقیت همگی را از خداوند سبحان خواستارم.

با اتمام پایان انتخابات می توانیم بگویم ثابت کردید هنوز جبهه انقلاب زنده است و شکر خدا مقبول مردم... رزمند، بازنشستگان، طلاب و همه کسانی که برای انتخاب اصلح زحمت کشیده اید و نمایندگان خود را به مجلس فرستاید، همیشه با وحدت در کنار هم باشید.»

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha