• شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۷:۵۰
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98120302325
  • خبرنگار : 50147

اردوها و سایر رویدادهای فرهنگی به میزبانی بوشهر تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود

اردوها و سایر رویدادهای فرهنگی به میزبانی بوشهر تا اطلاع ثانوی لغو می‌شود

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: برپایی نمایشگاه های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو می شود.

عبدالکریم گراوند روز جاری در نشست مشترک شورای هماهنگی مقابله با بحران و شورای اطلاع رسانی استان با موضوع بررسی هجوم ملخ ها و اقدامات لازم برای مقابله با بیماری کرونا عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی بوشهر متولی اصلی موضوعات مرتبط به بیماری کرونا در استان خواهد بود.

وی در مورد اقدام به تعطیلی مدارس برای مقابله با کرونا گفت: در زمینه تعطیلی مدارس، نظر دانشگاه علوم پزشکی برای ما ملاک عمل خواهد بود و دانشگاه تاکنون در این زمینه توصیه ای نداشته است و متناسب با نظر تخصصی دانشگاه در مورد تعطیلی مدارس تصمیم گیری خواهیم کرد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و پیشگیری دو موضوع مهم برای مقابله با کرونا است، اضافه کرد: آموزش عمومی در مورد کرونا مورد تاکید است و صدا و سیما باید ویژه برنامه های رادیو و تلویزیونی در مورد این بیماری تولید و پخش کند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر با بیان اینکه رئیس دانشگاه علوم پزشکی مسئول اصلی اطلاع رسانی و سخنگوی استان در مورد بیماری کرونا است، اظهار کرد: تمام مصاحبه ها در مورد کرونا باید از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر انجام شود و خلاف این موضوع پذیرفتنی نخواهد بود.

گراوند همچنین در مورد تعطیلی رویدادهای فرهنگی و اجتماعی در استان با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف، اردوهای فرهنگی، دانش آموزی و دانشجویی به خارج استان و سایر رویدادهای فرهنگی که به میزبانی بوشهر برگزار خواهد شد تا اطلاع ثانوی لغو خواهد بود و پس از نظر دانشگاه علوم پزشکی برگزاری رویدادهای مذکور بلامانع خواهد بود.

وی یادآور شد: لغو رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی با هدف پیشگیری از وقوع کرونا در استان است و به دنبال این نیستیم که با این تصمیمات موجبات نگرانی مردم شویم و به محض تایید دانشگاه علوم پزشکی رویدادهای مختلف از سر گرفته خواهد شد.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه مدیران از برگزاری جلسات غیرضروری در استان خودداری کنند، افزود: انتظار داریم با همکاری همه دستگاه های اجرایی و همچنین مردم عزیز استان از وقوع کرونا در استان جلوگیری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha