• شنبه / ۳ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۸:۱۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 98120302344
  • خبرنگار : 50147

استاندار بوشهر:

منابع استانی جوابگوی هزینه‌های مقابله با هجوم ملخ‌ها نیست

منابع استانی جوابگوی هزینه‌های مقابله با هجوم ملخ‌ها نیست

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: با توجه به اینکه منابع استانی جوابگوی هزینه های مقابله با هجوم ملخ صحرایی به استان نیست انتظار است سازمان جهاد کشاوزی جذب اعتبارات ملی را در دستور کار خود قرار دهد.

عبدالکریم گراوند روز جاری در نشست شورای مدیریت بحران استان بوشهر در مورد هجوم ملخ های صحرایی به استان با تاکید بر همکاری تمام دستگاه های اجرایی در مواقع بحرانی گفت: تمام نیازمندی های سازمان جهاد کشاورزی استان برای مقابله با هجوم ملخ های صحرایی از سوی دستگاه های اجرایی استان باید تامین شود و اداره کل مدیریت بحران وظیفه هماهنگی این مسئله را بر عهده دارد.

وی از اختصاص ۵۰۰ میلیون تومان نقدینگی به سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر برای مقابله با هجوم ملخ های صحرایی به استان خبر داد و گفت: فرمانداران هم باید تمام امکانات و تجهیزات شهرستان خود را در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهند تا به نحو مطلوب برای مقابله با هجوم ملخ های صحرایی اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر پیگیری اعزام دومین هواپیما برای سم پاشی مزارع کشاورزی استان خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی استان پیگیری لازم برای ارسال کمک های سایر استانها به بوشهر برای مقابله با هجوم ملخ ها را نیز انجام دهد؛ این اقدام در جهت جلوگیری از پیشروی ملخ ها به استان های دیگر است.

گراوند بیان کرد: شهرداری‎ها، دهیاری‌ها، نیروهای نظامی و انتظامی، سپاه و بسیج هم برای کمک به جهاد کشاورزی برای مقابله با هجوم ملخ صحرایی، امکانات خود را در اختیار جهاد کشاورزی قرار دهند.

مقام عالی دولت در استان بوشهر تاکید کرد: هرگونه محدودیت تامین سوخت و سم برای ماشین آلات کشاورزی برای مقابله با هجوم ملخ ها ممنوع است و تمام نیازمندی های تامین سوخت باید فراهم شود و در این زمینه هر گونه محدودیت مربوط به سوخت برداشته شود. هر جا هم محدودیت و مانعی مشاهده شد دستگاه های قضایی برخورد خواهند کرد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه منابع استانی جوابگوی هزینه های مقابله با هجوم ملخ صحرایی به استان نیست انتظار است سازمان جهاد کشاوزی جذب اعتبارات ملی را در دستور کار خود قرار دهد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha