• یکشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۹:۴۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 98120402584
  • خبرنگار : 50233

تعطیلی تمامی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در استان سمنان

تعطیلی تمامی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای در استان سمنان

ایسنا/سمنان مسوول روبط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان از تعطیلی تمامی کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان خبر داد.

سعیده سادات قدم در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به خطر شیوع کرونا و ضرورت مراقبت از کارآموزان این اداره کل اظهار کرد: فعلا، تمامی کارگاههای آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان، در روزهای یکشنبه و دوشنبه چهارم و پنجم اسفند ماه ۱۳۹۸ تعطیل شدند.

وی از در اولویت بودن پیشگیری و حفظ سلامت کارآموزان خبر داد و افزود: با توجه به اهمیت حفظ سلامت مهارت‌آموزان و به منظور پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، همه کارگاه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای برای این دو روز تعطیل شده است.

مسوول روبط عمومی آموزش فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه آموزش فنی و حرفه‌ای استان سمنان دارای 90 کارگاه آموزشی در مراکز ثابت شهری است خاطرنشان کرد: آموزش فنی و حرفه‌ای استان کارگاه‌های دیگری در مراکز دیگری نظیر پادگان‌ها، زندان‌ها و... برپا می‌کند که تصمیم‌گیری درباره آن با آن مراکز و سازمان‌ها است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص شمار کارآموزان این کارگاه‌ها گفت: تعداد کارآموزان در هر مرکز بین 12 تا 15 کارآموز متغیر است اما در مجموع بیش از یک‌هزار و 100 کارآموز در این کارگاه‌ها آموزش می‌بینینند.

قدم در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص احتمال تداوم تعطیلی‌ها در این کارگاه‌ها اظهار کرد: فعلا تعطیلی برای دو روز یک شنبه و دوشنبه اعلام شده و بدیهی است که با توجه به شرایط روزهای آتی در خصوص آغاز به کار و یا تعطیلی مجدد کارگاه‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

وی گفت: چنانچه در سطح استان تصمیمی در ارتباط با تعطیلی مراکز آموزشی گرفته شود آموزش فنی و حرفه‌ای نیز کلاس‌های آموزشی خود را تعطیل خواهد کرد.

وی با بیان اینکه در حال فراهم کردن یک سری ملزومات برای پیشگیری از بروز بیماری و حفظ سلامت کارآموزان هستیم افزود: در حال تهیه یک سری موادضدعفونی‌کننده و شست‌وشو دهنده برای تجهیز همه کارگاه‌ها هستیم تا درصورت برپایی کلاس‌ها خطر احتمالی کارآموزان را تهدید نکند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha