• یکشنبه / ۴ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۰۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98120403016
  • خبرنگار : 71442

دشواری‌های بازی در سریال‌های غیرآپارتمانی از زبان مجید مظفری

دشواری‌های بازی در سریال‌های غیرآپارتمانی از زبان مجید مظفری

دلاورمردی‌های عشایر لرستانی در سریال «ایل دا» با بازی مجید مظفری جلوی دوربین می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از مرکز سیمافیلم، مجید مظفری درباره حضورش در مجموعه «ایل‌دا» گفت: در سریال «ایل‌دا» نقش صالح خان یکی از بزرگان ایل را بازی می‌کنم. در این سریال دفاع از مرز و خاک و ناموس توسط ایلات و عشایر به نمایش گذاشته می‌شود. مردان و زنان ایلات و عشایر برای دفاع از هر وسیله‌ای مثل داس، اسلحه و ... استفاده می‌کنند.

وی در ادامه درباره داستان مجموعه توضیح داد: در این مجموعه، داستان دو ایل در لرستان به نمایش گذاشته می‌شود که با مشکلات و مسایل متعددی روبرو هستند و در ابتدای سریال بزرگان ده مشغول گفت‌وگو برای رفع چالش‌ها و مشکلات هستند؛ در این زمان عراق در مرزهای ایران تحرکاتی انجام می‌دهد و آغاز جنگ است و بزرگان ایل مشکلات پیش آمده را کنار گذاشته و با هر وسیله‌ای که در اختیار دارند در مقابل این تحرکات ایستادند.

مظفری درباره کار در این نوع آثار که آپارتمانی نیستند، گفت: شرایط کار بسیار سخت است، زیرا لوکیشن‌ها از شهر دور است و تغییر آب و هوا بسیار آزاردهنده است؛ امکانات چندانی برای گروه وجود ندارد اما با این حال همه عزیزان جلو و پشت دوربین در تلاشند تا به بهترین شکل فعالیت کنند.

بازیگر سریال «انقلاب زیبا» درباره پذیرش نقش در سریال «ایل‌دا» گفت: صالح‌خان از ابتدا به من پیشنهاد شد؛ بعد از مدتی تهیه‌کننده و کارگردان تغییر کرد و باز هم این نقش از طریق کارگردان و علیرضا سبط‌احمدی (تهیه‌کننده) به من پیشنهاد شد. این نقش برایم تازگی داشت. کار در این نوع آثار سخت است زیرا باید با اسب، انفجار و اسلحه و شرایط سال ۵۸ و ۵۹ در کار همراه شد؛ از سوی دیگر  ما در میان عشایر قهرمانانی مانند صالح‌خان زیاد داشتیم و بازیگر برای ایفای این نقش‌ها باید مطالعه داشته باشد، این‌ها مواردی است که کار در این سریال را برایم جذاب‌تر می‌کند.

وی درباره زمان پایانی تصویربرداری مجموعه «ایل‌دا» گفت:  بازی من تا پایان سریال ادامه خواهد داشت و احتمالا تا نیمه اول فروردین‌ماه تصویربرداری «ایل‌دا» ادامه دارد.

مظفری در پایان تاکید کرد: مسئولان رسانه ملی باید نسبت به این دست سریال‌ها که در شرایط سخت جغرافیایی و با مضامین دفاع ساخته می‌شوند، توجه بیشتری نشان دهند. مسئولان این نوع آثار را باید به لحاظ مادی و معنوی حمایت کنند و حضورشان در این نوع آثار قطعا باعث دلگرمی عوامل سازنده خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha