• دوشنبه / ۵ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۱:۵۳
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 98120503728
  • خبرنگار : 71234

امیرآبادی در جمع خبرنگاران:

حرم حضرت معصومه باید تعطیل شود/اوضاع قم نگران کننده است

حرم حضرت معصومه باید تعطیل شود/اوضاع قم نگران کننده است

نماینده قم آمار اعلام شده در مورد میزان فوتی‌های ناشی از کرونا در قم را غیرواقعی خواند و گفت: باید هرچه سریع‌تر حرم حضرت معصومه(س) در قم تعطیل شود. در این‌باره مراجع مخالف نیستند اوضاع قم نگران‌کننده است.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی در حاشیه جلسه علنی امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی برای توضیح در مورد اقدامات صورت گرفته جهت کنترل شیوع کرونا در کشور، مدعی شد: آن‌چه وزیر بهداشت در جلسه غیرعلنی به نمایندگان گفت واقعیت نبود، با او دعوا کردم و گفتم چرا به نمایندگان دروغ می‌گویید. وضعیت در قم بحرانی‌تر از آن‌چه می‌گویند است، اوضاع قم نگران‌کننده است من به وزیر گفتم که به عنوان فرمانده عملیات باید به قم بیاید.

وی با بیان این‌که «ویروس کرونا از سه هفته پیش در قم شیوع پیدا کرده است»، گفت: پرستاران در خطر هستند به آن‌ها تجهیزات لازم برای قرنطینه را نداده‌اند البته وزیر گفته امروز ۷۰۰۰ لباس و ماسک به قم می‌فرستند. پرستاران در خطر هستند بیش از ۲۵۰ نفر در قرنطینه بوده‌اند اما امکانات کافی برای قرنطینه در قم وجود ندارد. بسته‌های پیشگیری به دست مردم نرسیده است در برخی داروخانه‌ها ماسک پیدا نمی‌شود و یا گران است. باید سریعا وضعیت پیگیری شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شورای تامین استان قم باید حرم حضرت معصومه (س) را تعطیل کنند در این باره مراجع هم مخالف نیستند چون بحث جان مردم در میان است.

وی با بیان این‌که «علت شیوع ویروس کرونا را نمی‌دانم»، اظهار کرد:  اوضاع قم نگران کننده است می‌خواهند اخبار را به مردم ندهند تا استرس بالا نرود. وقتی می‌گویند همه این میزان فوتی مربوط به کرونا نیست اما آن‌هایی که در بیمارستان کامکار از دنیا رفته‌اند قطعا مبتلا به کرونا بوده‌اند. جواب آزمایش دو کودک هم مثبت اعلام شده که این هم خطرناک است نمی‌دانم چرا وزیر اعلام نمی‌کنند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت باید هرچه سریع‌تر آن‌هایی که مشکوک هستند را قرنطینه کنند دولت هیچ اقدام ویژه‌ای در قم انجام نداده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۱۲:۱۷

ما که خیلی وقته می نویسیم این ...جز ... و توجیه هیچ غلط دیگری نمی تواند بکند!

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۱۸:۴۵

تنها ملت جهان که تونست کرونا روهم سیاسی کنه!

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۱۲:۲۲

چه عجب یکی حرف راست زد. همه چیز قربانی مصلحت‌اندیشی کاذب میشه.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۱۳:۰۶

اصلا ما مدیریت بحران نداریم

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۱۴:۰۵

جناب امیرابادی چرا روز قبل از انتخابات اینهمه صداقت نداشتند؟؟؟. فقط دنبال رای گرفتن بودن حالا که دوباره انتخاب شدن یاد مردم افتادن

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۱۵:۳۸

خب تعطیل کنید دیگه منتظر چی هستین مردن همه

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۱۵:۳۹

جون مردم کی مهم بوده که الان باشه!!

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۲۰:۴۱

چقدر لجبازی وجود داره آقا تعطیل کنید

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۲۱:۰۲

عجب گرفتاری شده! آقا قرنطینه کنید این قم را،این دیگه چه وضعی است.

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۵ ۲۱:۳۰

حرم حضرت علی در نجف را بستند عربها از ما خیلی منطقیتر عمل کردند بجای شعار دادن وسیاسی بازی وامنیتی کردن موضوعات کمی بفکر مردم باشید

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۶ ۰۲:۰۱

خب اگه راست میگین تعطیل کنید شهرو همه ارگانهارو. یکی هم بفکر نیروهای بدبخت شهرداری باشه ک شب و روز بیرونن والا اینا هم خانواده دارن یکی هست ک منتظرشون باشه

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۶ ۱۳:۵۸

مقصر شما نمایندگان هستید که هیچ نظارتی ندارید....

avatar
۱۳۹۸-۱۲-۰۷ ۲۱:۴۱

آقاجان مردم باید خودشون فرهنگ داشته باشن.وقتی تعطیل نمیکنن خب خود مردم نروند.کسی رو به زور نمیبرن توی حرم که!